Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №6 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №6) 0% 4 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №6 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №6) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №6 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №6) 1 / 25 1. 77-savol : Kasbiy faoliyatning o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish turida o’qituvchidan qanday bilimlarga ega bo’lish kutiladi ? d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash 2 / 25 2. 59-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta taqdim etish kasbiy faoliyat turiga tegishli javobni belgilang. a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash 3 / 25 3. 63-savol : Ziddiyatlarni hal qilish , sinfda va sinfdan tashqarida muloqot qilish uchun ijobiy muhit yaratishda muloqot o’tkazish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga tegishli ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 4 / 25 4. 58-savol : O’qituvchidan tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda talab etiladigan mehnat harakatlarini ko’rsating. c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish 5 / 25 5. 57-savol : O’qituvchi kasbiy faoliyatining o’z o’zini rivojlantirishi va kasbiy o’sishi uchun qaysi mehnat harakatlarini amalga oshiradi ? a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash 6 / 25 6. 78-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlashda kerak bo’ladigan zaruriy bilimlar qaysi javobda berilgan ? c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari 7 / 25 7. 74-savol : Kasbiy faoliyat turining o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishiga mansub zaruriy ko’nikmalari berilgan javobni ajrating. d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish 8 / 25 8. 69-savol : O’quvchilarga havfsizlik qoidalarini mazmuni va ularga rioya qilish asoslarini tushunishga va unga rioya qilishga yordam berish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 9 / 25 9. 76-savol : Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik qilishda o’qituvchidan qanday bilimlar standarti qo’yiladi ? b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash 10 / 25 10. 68-savol :Bolalarning madaniy tofovutlari,jinsi,yoshi va individual xususiyatlarini inobatga olgan holda ta’lim faoliyatini tashkil qilish ko’nikmalariga ega ekanligi kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 11 / 25 11. 56-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashning mehnat harakatlariga kiradigan javob variantini aniqlang. c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish 12 / 25 12. 67-savol : O’qituvchi ma’lum bir sinfda dars beradigan hamkasblari bilan muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida maslahatlashish harakatlarini kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshirishi talab etiladi ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 13 / 25 13. 61-savol : O’quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib,o’z vaqtida differensial yordam berish harakatlari kasbiy faoliyatning qaysi turida amalga oshiriladi ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 14 / 25 14. 64-savol : O’quvchilarning yutuqlari baholash orqali.o’quvchilarni o’qishni davom ettirishga qiziqtirish harakatlari qaysi kasbiy faoliyat turiga tegishli ? d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 15 / 25 15. 62-savol : Favqulotda yoki havfli vaziyatlarda malakali harakat qilish,kerak bo’lsa birinchi yordam ko’rsatish ko’nikmalariga egalik qilish qaysi kasbiy faoliyat turiga xos ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 16 / 25 16. 79-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy bilimlar keltirilgan javobni aniqlang. d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari 17 / 25 17. 73-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qanday zaruriy ko’nikmalar talab etiladi ? b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish 18 / 25 18. 72-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun talab etiladigan zaruriy ko’nikmalar berilgan javobni aniqlang. a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish 19 / 25 19. 70-savol : O’qituvchida mazmunli ta’lim muhitini tashkil qilish va o’zgartirish ko’nikmalariga egaligi kasbiy faoliyatni qaysi turida qo’l keladi ? d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 20 / 25 20. 80-savol : Maqsadi ishni takomillashtirish va tajriba almashishdan iborat bo’lgan maktabning “uslubiy kengashlari”da qatnashish kasbiy faoliyatning qaysi turiga xos mehnat harakatlari hisoblanadi ? d)o’quv jarayonini rejalashtirish a)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)o’z o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 21 / 25 21. 65-savol : O’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonligini shakllantirish ko’nikmalariga ega bo’lishni talab etadigan kasbiy faoliyat turini aniqlang. c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 22 / 25 22. 75-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qanday zaruriy bilimlar talab etiladi ? c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari a)inson kapitalini rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari hamda shaxslararo va ijtimoiy aloqa jarayonlarini bilish d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari 23 / 25 23. 66-savol : O’quvchilarni darsda faol qatnashishini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalana olish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 24 / 25 24. 71-savol : Quyidagilardan qaysi biri ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zarur ko’nikmalar qatoriga kiradi ? a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish 25 / 25 25. 60-savol : O’quvchilarning ota – onalarini ta’lim jarayoniga jalb qilish harakatlari kasbiy faoliyat turning qaysi biriga mansub ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota onalari bilan hamkorlik b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish Ваша оценка The average score is 5% 0% Qayta boshlash