Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №6 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №6) 0% 4 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №6 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №6) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №6 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №6) 1 / 25 1. 74-savol : Kasbiy faoliyat turining o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishiga mansub zaruriy ko’nikmalari berilgan javobni ajrating. b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish 2 / 25 2. 68-savol :Bolalarning madaniy tofovutlari,jinsi,yoshi va individual xususiyatlarini inobatga olgan holda ta’lim faoliyatini tashkil qilish ko’nikmalariga ega ekanligi kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 3 / 25 3. 58-savol : O’qituvchidan tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda talab etiladigan mehnat harakatlarini ko’rsating. a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish 4 / 25 4. 67-savol : O’qituvchi ma’lum bir sinfda dars beradigan hamkasblari bilan muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida maslahatlashish harakatlarini kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshirishi talab etiladi ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 5 / 25 5. 59-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta taqdim etish kasbiy faoliyat turiga tegishli javobni belgilang. d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish 6 / 25 6. 65-savol : O’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonligini shakllantirish ko’nikmalariga ega bo’lishni talab etadigan kasbiy faoliyat turini aniqlang. a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 7 / 25 7. 63-savol : Ziddiyatlarni hal qilish , sinfda va sinfdan tashqarida muloqot qilish uchun ijobiy muhit yaratishda muloqot o’tkazish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga tegishli ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 8 / 25 8. 71-savol : Quyidagilardan qaysi biri ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zarur ko’nikmalar qatoriga kiradi ? b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish 9 / 25 9. 60-savol : O’quvchilarning ota – onalarini ta’lim jarayoniga jalb qilish harakatlari kasbiy faoliyat turning qaysi biriga mansub ? d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota onalari bilan hamkorlik a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 10 / 25 10. 75-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qanday zaruriy bilimlar talab etiladi ? c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash a)inson kapitalini rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari hamda shaxslararo va ijtimoiy aloqa jarayonlarini bilish b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari 11 / 25 11. 56-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashning mehnat harakatlariga kiradigan javob variantini aniqlang. c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash 12 / 25 12. 57-savol : O’qituvchi kasbiy faoliyatining o’z o’zini rivojlantirishi va kasbiy o’sishi uchun qaysi mehnat harakatlarini amalga oshiradi ? a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash 13 / 25 13. 64-savol : O’quvchilarning yutuqlari baholash orqali.o’quvchilarni o’qishni davom ettirishga qiziqtirish harakatlari qaysi kasbiy faoliyat turiga tegishli ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 14 / 25 14. 72-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun talab etiladigan zaruriy ko’nikmalar berilgan javobni aniqlang. d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish 15 / 25 15. 66-savol : O’quvchilarni darsda faol qatnashishini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalana olish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 16 / 25 16. 80-savol : Maqsadi ishni takomillashtirish va tajriba almashishdan iborat bo’lgan maktabning “uslubiy kengashlari”da qatnashish kasbiy faoliyatning qaysi turiga xos mehnat harakatlari hisoblanadi ? a)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)o’z o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish d)o’quv jarayonini rejalashtirish b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 17 / 25 17. 79-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy bilimlar keltirilgan javobni aniqlang. d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash 18 / 25 18. 70-savol : O’qituvchida mazmunli ta’lim muhitini tashkil qilish va o’zgartirish ko’nikmalariga egaligi kasbiy faoliyatni qaysi turida qo’l keladi ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 19 / 25 19. 77-savol : Kasbiy faoliyatning o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish turida o’qituvchidan qanday bilimlarga ega bo’lish kutiladi ? a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari 20 / 25 20. 69-savol : O’quvchilarga havfsizlik qoidalarini mazmuni va ularga rioya qilish asoslarini tushunishga va unga rioya qilishga yordam berish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 21 / 25 21. 78-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlashda kerak bo’ladigan zaruriy bilimlar qaysi javobda berilgan ? b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari 22 / 25 22. 61-savol : O’quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib,o’z vaqtida differensial yordam berish harakatlari kasbiy faoliyatning qaysi turida amalga oshiriladi ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 23 / 25 23. 76-savol : Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik qilishda o’qituvchidan qanday bilimlar standarti qo’yiladi ? b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari 24 / 25 24. 73-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qanday zaruriy ko’nikmalar talab etiladi ? d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish 25 / 25 25. 62-savol : Favqulotda yoki havfli vaziyatlarda malakali harakat qilish,kerak bo’lsa birinchi yordam ko’rsatish ko’nikmalariga egalik qilish qaysi kasbiy faoliyat turiga xos ? d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish Ваша оценка The average score is 5% 0% Qayta boshlash