Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №5 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №5) 0% 23 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №5 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №5) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №5 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №5) 1 / 25 1. 97-savol : O’quvchilarning ehtiyojlariga javob beradigan aniq ko’rsatmalar berish orqali sinfdagi o’quvchilar faoliyatini boshqarish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 2 / 25 2. 83-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish kasbiy faoliyatining mehnat harakatlari qaysi javobda berilgan ? c)muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida tegishli soha mutahassislari bilan maslahatlashish d)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish b)o’quvchilarni qiziqishlarini uyg’otib,ular bilan ishlash,mustaqil ishning mazmuni,vazifalari va shakllarini tanlash a)o’quvchilarni darsga qiziqtirishda turli usullardan foydalanish 3 / 25 3. 101-savol : Barcha bolalar o’rganishi va rivojlanishi mumkinligiga ishonch va har bir bolaning shaxsini hurmat qilish qaysi kasbiy faoliyat turini mazmunini yoritib beradi ? b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 4 / 25 4. 81-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashga xos harakatlar berilgan javobni aniqlang. a)o’quvchilarni darsga qiziqtirishda turli usullardan foydalanish b)o’quvchilarni qiziqishlarini uyg’otib,ular bilan ishlash,mustaqil ishning mazmuni,vazifalari va shakllarini tanlash d)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish c)muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida tegishli soha mutahassislari bilan maslahatlashish 5 / 25 5. 82-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash kasbiy faoliyat turida qaysi zaruriy ko’nikmalar kerak bo’ladi ? d)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish c)muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida tegishli soha mutahassislari bilan maslahatlashish b)o’quvchilarni qiziqishlarini uyg’otib,ular bilan ishlash,mustaqil ishning mazmuni,vazifalari va shakllarini tanlash a)o’quvchilarni darsga qiziqtirishda turli usullardan foydalanish 6 / 25 6. 96-savol : Quyidagilarni qaysi biri o’qituvchi tomonidan ta’lim samaradorligini ta’minlash maqsadida amalga oshiriladigan harakatlar hisoblanadi ? d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish a)ta’lim samaradorligini ta’minlash 7 / 25 7. 90-savol : O’qituvchi dars davomida faollashtiruvchi va interaktiv usullardan foydalangan holda barcha o’quvchilarni o’quv jarayoniga jalb qila oldi.Bunda o’qituvchi kasbiy faoliyat turning qaysi mehnat vazifalarini amalga oshira olgan ? c)o’z;ashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish a)o’quv jarayonini rejalashtirish b)ta’lim jarayonini samaradorligini ta’minlash d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 8 / 25 8. 95-savol : O’qituvchi seminar va terninglarda qatnashish harakatlari orqali kasbiy faoliyat turini qaysi birini amalga oshirgan hisoblanadi ? b)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik d)ta’lim samaradorligini ta’minlash 9 / 25 9. 85-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish kasbiy faoliyatini zaruriy bilimlari berilgan qatorni ko’rsating. a)baholashning zamonaviy nazariyalari , baholash usullari va ularning o’quvchiga ta’sirini bilish d)yosh pedagogikasi,psixologiya asoslari,bolalar bilan tarbiyaviy ish olib borish metodikasi va texnikasi b)ta’lim muassasasining ustavi va ichki tartib qoidalariga muvofiq o’quvchilar uchun aniq odob axloq qoidalarini belgilash va o’rnatish c)bolalar jamoasida ishbilarmonlik ,do’stona muhitni qo’llab quvvatlash 10 / 25 10. 88-savol : Tabiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchi qaysi mehnat harakatlarini amalga oshiradi ? a)o’quvchilarni ijodkorlikka,muommolarni mustaqil,shuningdek jamoaviy hal qilish va tanqidiy fikrlashiga e’tibor bergan holda asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirish b)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish c)tarbiya ishlarini olib borishda o’quvchilarning jinsi,yoshi,madaniy va individual xususiyatlarini inobatga olish d)o’quvchilarni qadr qimmati va manfaatlarini himoya qilish,ziddiyatli vaziyatda va noqulay sharoitlarda bo’lgan bolalarga yordam berish 11 / 25 11. 99- savol : O’qitish metodikasi va amaliyotini moslashtirishda o’quvchilarning baholanishiga oid ma’lumotlarni talqin qilish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)o’zalshtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 12 / 25 12. 84-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish kasbiy faoliyatini zaruriy ko’nikmalari berilgan qatorni ko’rsating. d)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish c)muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida tegishli soha mutahassislari bilan maslahatlashish b)o’quvchilarni qiziqishlarini uyg’otib,ular bilan ishlash,mustaqil ishning mazmuni,vazifalari va shakllarini tanlash a)o’quvchilarni darsga qiziqtirishda turli usullardan foydalanish 13 / 25 13. 86-savol : Kasbiy faoliyat turning ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy ko’nikmalar qaysi javobda berilgan ? c)tarbiya ishlarini olib borishda o’quvchilarning jinsi,yoshi,madaniy va individual xususiyatlarini inobatga olish d)o’quvchilarni qadr qimmati va manfaatlarini himoya qilish,ziddiyatli vaziyatda va noqulay sharoitlarda bo’lgan bolalarga yordam berish a)o’quvchilarni ijodkorlikka,muommolarni mustaqil,shuningdek jamoaviy hal qilish va tanqidiy fikrlashiga e’tibor bergan holda asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirish b)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish 14 / 25 14. 94-savol : Kasbiy faoliyatning qaysi turida o’qituvchi o’zining kasbiy rivojlanishini rejalashtirish bilimlariga egaligi talab etiladi ? c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik b)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish d)ta’lim samaradorligini ta’minlash 15 / 25 15. 100-savol : Huquqiy odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish,eng yuqori sifat standartlariga erishishga intilishni o’qituvchidan talab qiladigan kasbiy faoliyat turini ko’rsating. c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)o’zalshtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)ta’lim samaradorligini ta’minlash 16 / 25 16. 98-savol : Bolaning emotsional – qadryatli sohasini rivojlantiradigan , vaziyatlar va hodisalarni loyihalashtirish harakatlarini o’qituvchi kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)o’zalshtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish a)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 17 / 25 17. 89-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishda o’qituvchida bo’lishi kerak bo’lgan zaruriy ko’nikmalar qaysi javobda keltirilgan ? a)o’quvchilarni ijodkorlikka,muommolarni mustaqil,shuningdek jamoaviy hal qilish va tanqidiy fikrlashiga e’tibor bergan holda asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirish b)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish c)tarbiya ishlarini olib borishda o’quvchilarning jinsi,yoshi,madaniy va individual xususiyatlarini inobatga olish d)o’quvchilarni qadr qimmati va manfaatlarini himoya qilish,ziddiyatli vaziyatda va noqulay sharoitlarda bo’lgan bolalarga yordam berish 18 / 25 18. 102-savol : O’zgaruvchan ko’p madaniyatli muhitda o’quvchilarda bag’rikenglik , odob axloq va hayotga tayyorgarlik bo’yicha ko’nikmalarni shakllantirish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 19 / 25 19. 105-savol : O’quvchilarning individual ta’lim trayektoriyasini loyihalashtirish va to’g’rilash uchun o’qituvchilar va boshqa mutahassislar bilan o’zoro aloqada bo’lib,ta’lim natijalarining barcha turlariga erishish vazifalariga muvofiq hamkorlik qilish harakatlari o’qituvchi kasbiy faoliyatining qaysi turiga xos ? c)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 20 / 25 20. 91-savol : O’qituvchi motivatsion vaziyatlarni yaratish,ularning samaradorligini tahlil qilish va kerakli natijalarga erishishda o’z harakatlarini o’zgartirish ko’nikmalariga egaligini belgilovchi kasbiy faoliyat turini aniqlang. c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik b)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 21 / 25 21. 87-savol :Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qaysi zaruriy ko’nikmalar talab etiladi ? d)o’quvchilarni qadr qimmati va manfaatlarini himoya qilish,ziddiyatli vaziyatda va noqulay sharoitlarda bo’lgan bolalarga yordam berish c)tarbiya ishlarini olib borishda o’quvchilarning jinsi,yoshi,madaniy va individual xususiyatlarini inobatga olish b)diagnostic va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish a)o’quvchilarni ijodkorlikka,muommolarni mustaqil,shuningdek jamoaviy hal qilish va tanqidiy fikrlashiga e’tibor bergan holda asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirish 22 / 25 22. 104-savol : O’qituvchidan AKT tehnologiyalarini bilishni talab etadigan kasbiy faoliyat turini ko’rsating. a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 23 / 25 23. 93-savol : O’quvchilarning ota – onalarini ta’lim jarayoniga hamda sinf va maktab jalb qilish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos hisoblanadi ? c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik b)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 24 / 25 24. 92-savol : O’quvchilarga turli xil tahdidlarning mohiyati,favqulotda vaziyatlarda protseduralarning mazmuni va harakatlar ketma ketligini tushuntirish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? b)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish a)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik d)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 25 / 25 25. 103-savol : O’quvchilarning maxsus ta’limiy ehtiyojlari asosida individuallashtirilgan ish olib borish harakatlari o’qituvchining qaysi kasbiy faoliyat turini mohiyatini yoritib beradi ? a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish b)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash Your score is Средний балл составляет 11% 0% Qayta boshlash