Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №7 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №7) 0% 20 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №7 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №7) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №7 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №7) 1 / 25 1. 51-savol : O’qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun quyidagi qaysi mehnat harakatlarini amalga oshiradi ? a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish 2 / 25 2. 40-savol : Dars rejasi va usullarini moslashtirishda tahlil natijalaridan foydalanish harakatlari kasbiy faoliyatning qaysi turiga kiradi ? d)Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)Ta’lim samaradorligini ta’minlash b)O’quv jarayonini rejalashtirish c) O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 3 / 25 3. 36-savol : O’qituvchidan havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun talab etiladigan mehnat harakatlari berilgan javobni aniqlang. a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash 4 / 25 4. 37-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchi qaysi harakatlarni amalga oshirishi kerak ? b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish 5 / 25 5. 49-savol : O’qituvchi o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishda qaysi mehnat harakatini amalga oshiradi ? d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish 6 / 25 6. 31-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash kasbiy faoliyatining mehnat harakatlari berilgan javobni aniqlang. c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish b)Interaktiv usullarni qo’llash d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish 7 / 25 7. 39-savol : Dars vaqtidan oqilona foydalanish kasbiy faoliyatning qaysi turini mehnat harakatlariga tegishli ? a)Ta’lim samaradorligini ta’minlash d)Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)O’quv jarayonini rejalashtirish c) O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 8 / 25 8. 45-savol : O’qituvchi tajribasini doimiy ravishda tahlil qilish va kasbiy amaliyotda o’zgarishlar kiritish kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi? c)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)kasbiy rivojlanish va hamkorlik 9 / 25 9. 34-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi mehnat harakatlari,zaruriy ko’nikmalar va bilimlarga egaligidan tashqari yana nimalarga ega bo’lish talab etiladi ? a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) b)Interaktiv usullarni qo’llash 10 / 25 10. 32-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan qaysi turdagi zaruriy bilimlar talab etiladi ? c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish b)Interaktiv usullarni qo’llash 11 / 25 11. 33-savol : Ta’lim dasturlarini amalga oshirish uchun o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy ko’nikmalar qaysi javobda ko’rsatilgan ? a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish b)Interaktiv usullarni qo’llash 12 / 25 12. 46-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun o’qituvchidan quyidagi qaysi mehnat harakatlari talab etiladi ? b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish 13 / 25 13. 55-savol : Yoshga doir pedagogika,psixologiya asoslari,bolalar bilan ishlash usul va metodlari kabi zaruriy bilimlarga ega bo’lish kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)o’quv jarayonini rejalashtirish c)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 14 / 25 14. 48-savol : O’qituvchi havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun quyidagi qaysi harakatlarni amalga oshirish kerak ? b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish 15 / 25 15. 50-savol : O’qitishning faol usullaridan foydalanish kasbiy faoliyatni qaysi turiga tegishli ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish c)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota onalari bilan hamkorlik a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 16 / 25 16. 53-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda pedagog qanday zaruriy ko’nikmalarga ega bo’lishi zarur ? c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish 17 / 25 17. 52-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan zaruriy mehnat harakatlari,ko’nikmalar va bilimlaridan tashqari yana nimalar talab etiladi ? b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish 18 / 25 18. 44-savol : Ta’lim dasturlarini amalga oshirishda o’qituvchidan talab etiladigan harakatlar,ko’nikmalar va bilimlardan tashqari talab etiladigan me’yorlarni aniqlang. d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish 19 / 25 19. 43-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zaruriy ko’nikmalar berilgan javobni belgilang. b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish 20 / 25 20. 47-savol : O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish uchun o’qituvchidan qanday mehnat harakatlari talab etiladi ? a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish 21 / 25 21. 38-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishda o’qituvchi amalga oshiradigan harakatlar berilgan javobni ko’rsating. b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish 22 / 25 22. 41-savol : Ta’lim samardorligini ta’minlash maqsadida o’qituvchidan talab etiladigan harakatlar berilgan javobni aniqlang. b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish 23 / 25 23. 35-savol : O’qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlashda quyidagi qaysi mehnat harakatlarini amalga oshirishi zarur ? b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash 24 / 25 24. 54-savol : Pedagog ta’lim samaradorligini ta’minlashda ega bo’lishi lozim bo’lgan zaruriy bilimlar qaysi javobda ko’rsatilgan ? a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari 25 / 25 25. 42-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zarur bo’ladigan bilimlar berilgan qatorni belgilang. d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish Your score is Средний балл составляет 7% 0% Qayta boshlash