Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №6 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №6) 0% 4 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №6 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №6) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №6 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №6) 1 / 25 1. 69-savol : O’quvchilarga havfsizlik qoidalarini mazmuni va ularga rioya qilish asoslarini tushunishga va unga rioya qilishga yordam berish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 2 / 25 2. 57-savol : O’qituvchi kasbiy faoliyatining o’z o’zini rivojlantirishi va kasbiy o’sishi uchun qaysi mehnat harakatlarini amalga oshiradi ? c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish 3 / 25 3. 74-savol : Kasbiy faoliyat turining o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishiga mansub zaruriy ko’nikmalari berilgan javobni ajrating. b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish 4 / 25 4. 78-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlashda kerak bo’ladigan zaruriy bilimlar qaysi javobda berilgan ? b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari 5 / 25 5. 77-savol : Kasbiy faoliyatning o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish turida o’qituvchidan qanday bilimlarga ega bo’lish kutiladi ? b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash 6 / 25 6. 56-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashning mehnat harakatlariga kiradigan javob variantini aniqlang. d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish 7 / 25 7. 76-savol : Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik qilishda o’qituvchidan qanday bilimlar standarti qo’yiladi ? a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash 8 / 25 8. 80-savol : Maqsadi ishni takomillashtirish va tajriba almashishdan iborat bo’lgan maktabning “uslubiy kengashlari”da qatnashish kasbiy faoliyatning qaysi turiga xos mehnat harakatlari hisoblanadi ? c)o’z o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)o’quv jarayonini rejalashtirish a)ta’lim samaradorligini ta’minlash 9 / 25 9. 62-savol : Favqulotda yoki havfli vaziyatlarda malakali harakat qilish,kerak bo’lsa birinchi yordam ko’rsatish ko’nikmalariga egalik qilish qaysi kasbiy faoliyat turiga xos ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 10 / 25 10. 70-savol : O’qituvchida mazmunli ta’lim muhitini tashkil qilish va o’zgartirish ko’nikmalariga egaligi kasbiy faoliyatni qaysi turida qo’l keladi ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 11 / 25 11. 59-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta taqdim etish kasbiy faoliyat turiga tegishli javobni belgilang. a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash 12 / 25 12. 71-savol : Quyidagilardan qaysi biri ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zarur ko’nikmalar qatoriga kiradi ? c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish 13 / 25 13. 60-savol : O’quvchilarning ota – onalarini ta’lim jarayoniga jalb qilish harakatlari kasbiy faoliyat turning qaysi biriga mansub ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota onalari bilan hamkorlik d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 14 / 25 14. 63-savol : Ziddiyatlarni hal qilish , sinfda va sinfdan tashqarida muloqot qilish uchun ijobiy muhit yaratishda muloqot o’tkazish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turiga tegishli ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 15 / 25 15. 72-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun talab etiladigan zaruriy ko’nikmalar berilgan javobni aniqlang. b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish 16 / 25 16. 61-savol : O’quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib,o’z vaqtida differensial yordam berish harakatlari kasbiy faoliyatning qaysi turida amalga oshiriladi ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 17 / 25 17. 64-savol : O’quvchilarning yutuqlari baholash orqali.o’quvchilarni o’qishni davom ettirishga qiziqtirish harakatlari qaysi kasbiy faoliyat turiga tegishli ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 18 / 25 18. 58-savol : O’qituvchidan tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda talab etiladigan mehnat harakatlarini ko’rsating. a)o’quvchilarga metakognitiv strategiyani o’rgatishda turli yondashuvlardan ,shu jumladan rejalashtirish,nazorat qilish va o’z-o’zini baholash ko’nikmalaridan foydalanish c)tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash b)o’quvchilarni erishgan yutuqlarni,natijalarni tahlil qilish d)o’qituvchi doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amalyotda qo’llash 19 / 25 19. 75-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qanday zaruriy bilimlar talab etiladi ? d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)inson kapitalini rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari hamda shaxslararo va ijtimoiy aloqa jarayonlarini bilish c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari 20 / 25 20. 67-savol : O’qituvchi ma’lum bir sinfda dars beradigan hamkasblari bilan muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida maslahatlashish harakatlarini kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshirishi talab etiladi ? c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 21 / 25 21. 65-savol : O’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonligini shakllantirish ko’nikmalariga ega bo’lishni talab etadigan kasbiy faoliyat turini aniqlang. c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 22 / 25 22. 68-savol :Bolalarning madaniy tofovutlari,jinsi,yoshi va individual xususiyatlarini inobatga olgan holda ta’lim faoliyatini tashkil qilish ko’nikmalariga ega ekanligi kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 23 / 25 23. 66-savol : O’quvchilarni darsda faol qatnashishini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalana olish harakatlari kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi ? b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 24 / 25 24. 73-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan qanday zaruriy ko’nikmalar talab etiladi ? b)o’quvchilarning rivojlanish ishlarini rag’batlantirishdagi baholash va baholash jarayonining turli usullaridan foydalanish c)bolalar bilan muloqot qilish ularning qadr-qimmatini tan olish a)ta’lim jarayoni samaradorligini ta’minlashda axborot kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanish d)turli madaniyatdagi bolalar ,o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish 25 / 25 25. 79-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy bilimlar keltirilgan javobni aniqlang. b)insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari d)samarali ijtimoiy muloqot asoslari a)samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)o’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz tomonlarini aniqlash Ваша оценка The average score is 8% 0% Qayta boshlash