Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №4 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №4) 0% 1 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №4 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №4) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №4 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №4) 1 / 25 1. 122-savol : O’qituvchi o’zining faoliyatini (kuchli va kuchsiz tomonlarini) yetarlicha baholay olish va kasbiy rivojlanish ehtiyojlarini yetarlicha belgilay olish harakatlari qaysi kasbiy faoliyat turida amalga oshiriladi ? d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 2 / 25 2. 108-savol : Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik kasbiy faoliyat turida o’qituvchi qaysi zaruriy ko’nikmalarga ega bo’lishi kerak? d)o’zining ish amaliyotida kerakli o’zgarishlarni amalga oshirish a)o’quvchilarning ota onalarini o’quvchilarni rivojlanish va ta’lim muhiti to’g’risida qaror qabul qilishda ishtirok etishga jalb qilish c)hamkorlikning shakl va usullari,individual va jamoaviy ishlash xususiyatlari b)jamoada ishlash 3 / 25 3. 115-savol : O’zining kasbiy o’sishi , shu jumladan o’z-o’zini rivojlanish yo’lini aniqlash ko’nikmalariga egalik o’qituvchi kasbiy faoliyat turining qaysi biriga xos ? a)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik 4 / 25 4. 126-savol : Kasbiy faoliyatni tabiyaviy faoliyatni tashkil etish turiga xos mehnat harakatlari berilgan javobni aniqlang. d)kasbiy muommolarni hamkorlikda hal qilish uchun boshqa o’qituvchilar va o’quvchilarning ota onalari bilan hamkorlik qilish b)bola huquqlari to’g’risidagi xalqaro konvensiyaning nizomlari c)xorijiy til a)sayohatlar,ekskursiyalar va ekspiditsiyalarni tashkil etish,shuningdek,o’lkashunoslik faoliyati va vatanparlik ruhida tarbiyalash usullarini qo’llay bilish 5 / 25 5. 123-savol : O’quvchilarga o’zlarining asoslangan va ma’suliyatli qarorlarini qabul qilishlariga yordam berish ko’nikmalariga egalikni talab etadigan o’qituvchi kasbiy faoliyat turini aniqlang. b)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 6 / 25 6. 128-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun o’qituvchidan qaysi zaruriy bilimlar talab etiladi ? d)kasbiy muommolarni hamkorlikda hal qilish uchun boshqa o’qituvchilar va o’quvchilarning ota onalari bilan hamkorlik qilish b)bola huquqlari to’g’risidagi xalqaro konvensiyaning nizomlari c)xorijiy til a)sayohatlar,ekskursiyalar va ekspiditsiyalarni tashkil etish,shuningdek,o’lkashunoslik faoliyati va vatanparlik ruhida tarbiyalash usullarini qo’llay bilish 7 / 25 7. 120-savol : Moslashtiring. 1.Ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun zarur ko’nikmalar 2.Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik uchun zarur ko’nikmalar A) O’quv dasturining mazmuniga mos keladigan samarali usullarni tanlash,interfaol metodlarni qo’llash B)Nutq madaniyati C)Jamoada ishlash 1-A,2-B 1-B,2-A 1-A,2-C 1-B,2-C 8 / 25 8. 114-savol : O’quvchilarga zamonaviy ommaviy axborot vositalari dunyosida havfsiz ishlashga yordam berish harakatlari o’qituvchi kasbiy faoliyatining qaysi turida amalga oshiriladi ? d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash b)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik 9 / 25 9. 110-savol : O’qituvchidan huquqiy,axloqiy va odob meyorlarga,kasb etikasi talablariga,yuqori axloqiy fazilatlarga rioya qilishni talab etadigan kasbiy faoliyat turini ko’rsating. d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)o’quv jarayonini rejalashtirish a)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish b)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik 10 / 25 10. 112-savol : O’qituvchi ta’lim muassasasini imkoniyatlarini , yashash joyi va mintaqaning tarixiy – madaniy o’ziga xosligini hisobga olgan holda sinfdan tashqari ishlarning har xil turlarini : o’yin,o’quv – tadqiqot,badiiy va samarali,madaniy va bo’sh vaqtlarini tashkil etdi. Bunda o’qituvchi kasbiy faoliyat qaysi turini amalga oshirdi ? b)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 11 / 25 11. 121-savol : O’quvchilarga va ota – onalarga ta’lim va baholash natijalari to’g’risida qayta aloqani o’rnatish uchun turli hil strategiyalardan foydalanish harakatlari o’qituvchi kasbiy faoliyatining qaysi turiga xos ? c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 12 / 25 12. 111-savol : O’qituvchi oilalar va umumta’lim tashkiloti o’rtasida doimiy ikki tomonlama muloqot va o’zoro aloqalarni rivojlantirish orqali bolalarning o’qishi va kelajagi uchun barcha tomonlarni manfaatlari va majburiyatlarini tan olishga yordam beradi. Bunda o’qituvchi kasbiy faoliyatning qaysi turini amalga oshiradi ? d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik a)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 13 / 25 13. 124-savol : Ta’lim tizimlari tarixi , nazariyasi , qonuniyatlari , barpo etish tamoyillari va faoliyat yuritilishi , ta’limning shaxs va jamiyat hayotidagi o’rni va ahamiyatini bilish bilimlariga egalik o’qituvchi kasbiy faoliyatini qaysi turida talab etiladi ? c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish b)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 14 / 25 14. 117-savol : Moslashtiring. 1.Ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun zarur ko’nikmalar 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash mehnat harakatlari A)Motivatsion vaziyatlarni yaratish , ularning samaradorligini tahlil qilish va kerakli natijalarga erishishda o’z harakatlarini o’zgartirish B)Darsda vaqtdan oqilona foydalanish C)Dars rejasi va usullarini moslashtirishda tahlil natijalaridan foydalanish 1-A,2-B 1-B,2-C 1-C,2-B 1-B,2-A 15 / 25 15. 119-savol : Moslashtiring. 1.Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash mehnat harakatlari 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash mehnat harakatlari A)O’quvchilarni erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish B)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta’limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish C)Har bir o’quvchining ehtiyojlari va qobiliyatlarini diagnostika qilish 1-A,2-B 1-B,2-A 1-A,2-C 1-C,2-A 16 / 25 16. 129-savol : Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan homkorlik qilishda o’qituvchi qanday ko’nikmalarga ega bo’lishi kerak ? d)kasbiy muommolarni hamkorlikda hal qilish uchun boshqa o’qituvchilar va o’quvchilarning ota onalari bilan hamkorlik qilish b)bola huquqlari to’g’risidagi xalqaro konvensiyaning nizomlari a)sayohatlar,ekskursiyalar va ekspiditsiyalarni tashkil etish,shuningdek,o’lkashunoslik faoliyati va vatanparlik ruhida tarbiyalash usullarini qo’llay bilish c)xorijiy til 17 / 25 17. 127-savol : O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish kasbiy faoliyat turiga xos zaruriy bilimlar qaysi javobda berilgan ? a)sayohatlar,ekskursiyalar va ekspiditsiyalarni tashkil etish,shuningdek,o’lkashunoslik faoliyati va vatanparlik ruhida tarbiyalash usullarini qo’llay bilish c)xorijiy til d)kasbiy muommolarni hamkorlikda hal qilish uchun boshqa o’qituvchilar va o’quvchilarning ota onalari bilan hamkorlik qilish b)bola huquqlari to’g’risidagi xalqaro konvensiyaning nizomlari 18 / 25 18. 116-savol : Moslashtiring. 1.O’quv jarayonini rejalashtirish mehnat harakatlari 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash mehnat harakatlari A)Har bir o’quvchining ehtiyojlari va qobiliyatlarini diagnostika qilish B)Dars mavzusiga mos keladigan namoyish va tarqatma materiallardan foydalanish C)O’z faoliyatini fanlararo kompetensoyalar predmetining korrelyatsiya va integratsiya tamoyillarini inobatga olgan holda rejalashtirish 1-B,2-A 1-A,2-C 1-C,2-B 1-C,2-A 19 / 25 19. 118-savol : Moslashtiring. 1.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish mehnat harakatlari 2.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish zarur bilimlari A)Ta’lim muassasasi hududidan tashqarida tadbirlarni tashkil etish va o’tkazishni tartibga soluvchi me’yoriy-huquqiy,yo’riqnoma va ko’rsatma hujjatalari B)O’quvchilarni erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish Dars rejasi va usullarini moslashtirishda tahlil natijalaridan foydalanish 1-C,2-A 1-B,2-C 1-A,2-C 1-B,2-A 20 / 25 20. 107-savol :O’qituvchining o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish kasbiy faoliyati jarayonida bajaradigan mehnat harakatlari qaysi javobda berilgan ? c)hamkorlikning shakl va usullari,individual va jamoaviy ishlash xususiyatlari d)o’zining ish amaliyotida kerakli o’zgarishlarni amalga oshirish a)o’quvchilarning ota onalarini o’quvchilarni rivojlanish va ta’lim muhiti to’g’risida qaror qabul qilishda ishtirok etishga jalb qilish b)jamoada ishlash 21 / 25 21. 125-savol : Huquqiy,axloqiy va axloqiy me’yorlarga , kasb etikasi talablariga rioya qilish , madaniy xilma xillikni targ’ib qilish kasbiy faoliyatni qaysi turi talablari sirasiga kirishini aniqlang ? d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 22 / 25 22. 113-savol : O’quvchilarni tenglik,adolat va hurmat tamoyillari asosida boshqalar bilan munosabatlarni o’rnatishga undash ko’nikmalariga egalik o’qituvchining qaysi kasbiy faoliyat turiga xos ko’nikmalar hisoblanadi ? c)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish b)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik 23 / 25 23. 130-savol : Sinf rahbari sinfdagi bolalarni o’qishi va farovonligini oshirish bo’yicha hamkorlikdagi harakatlarni rejalashtirishni kompetensiyalar majmuini to’liq qamrab oldi. Buning natijasida uning o’quvchilarini o’qish ko’rsatkichlari ancha oshdi. Bunda o’qituvchida qaysi kasbiy faoliyat namoyon bo’ladi ? b)o’quv jarayonini rejalashtirish a)ta’lim samardorligini ta’minlash c)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish d)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik 24 / 25 24. 106-savol : Kasbiy faoliyatning hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik turining mehnat harakatlari qaysi javobda keltirilgan ? b)jamoada ishlash a)o’quvchilarning ota onalarini o’quvchilarni rivojlanish va ta’lim muhiti to’g’risida qaror qabul qilishda ishtirok etishga jalb qilish c)hamkorlikning shakl va usullari,individual va jamoaviy ishlash xususiyatlari d)o’zining ish amaliyotida kerakli o’zgarishlarni amalga oshirish 25 / 25 25. 109-savol : O’qituvchi hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik jarayonida qanday zaruriy bilimga ega bo’lishi nazarda tutiladi ? d)o’zining ish amaliyotida kerakli o’zgarishlarni amalga oshirish c)hamkorlikning shakl va usullari,individual va jamoaviy ishlash xususiyatlari a)o’quvchilarning ota onalarini o’quvchilarni rivojlanish va ta’lim muhiti to’g’risida qaror qabul qilishda ishtirok etishga jalb qilish b)jamoada ishlash Ваша оценка The average score is 5% 0% Qayta boshlash