KASB STANDARTI testlari №3 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №3)

0%
2

KASB STANDARTI testlari №3 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №3)

KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №3

(2025-yilda BAHORDA  tushgan testlar №3)

 

1 / 25

1. 132-savol : Shaxslararo va ijtimoiy muloqot jarayonlarini bilish kasbiy faoliyatni qaysi turida talab etiladi ?

2 / 25

2. 138-savol : Moslashtiring. 1.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish uchun zaruriy ko’nikmalar 2.Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash mehnat harakatlari A)Nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish B)Bolalar bilan muloqot qilish,ularning qadr – qimmatini tan olish C)Mazmunli ta’lim muhitini tashkil etish va o’zgartirish

3 / 25

3. 139-savol : Moslashtiring. 1.Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun zarur ko’nikmalar 2.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish mehnat harakatlari A)O’zining ish amaliyotida kerakli o’zgarishlarni amalga oshirish B)AKT texnologiyalari C)Turli madaniyatdagi bolalar va o’spirinlar bilan ishlashga imkon beradigan madaniyatlararo kompetensiyalarga ega bo’lish

4 / 25

4. 157-savol : Moslashtiring. 1. O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 2. Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish A)Muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida tegishli soha mutaxassislari bilan maslahatlashish B)O’quvchilar ta’lim jarayonida to’qnashgan qiyinchiliklarini kuzatish va qayd etish C)o’quvchilarning jinsi,yoshi,madaniy va individual xususiyatlarini inobatga olish

5 / 25

5. 150-savol : Kasbiy faoliyat turini tegishli zaruriy bilimlar bilan to’g’ri moslashtiring. 1.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 2. Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash A)O’z-o’zini baholash jarayoni,kuchli va kuchsiz jarayonlarni aniqlash B)Nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish C)Insoniyatni rivojlantirish,o’qitish va tarbiyalashning klassik va zamonaviy nazariyalari

6 / 25

6. 136-savol : Moslashtiring. 1.O’quv jarayonini rejalashtirish mehnat harakatlari 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlashda zarur ko’nikmalar A)Davlat ta’lim standartlari va o’quv dasturlarining maqsadlariga muvofiq o’quv jarayonini rejalarini ishlab chiqish B)Samarali ta’limni ta’minlashda xalqaro tajribani tahlil qilish usullari c)Interaktiv usullarni qo’llash

7 / 25

7. 131-savol : O’qituvchi huquqiy,axloqiy va odob me’yorlariga,kasb odobi talablariga,ijtimoiy kompetensiyalarga rioya qilgan holda dars mashg’ulotlarini olib boradi.U qaysi kasbiy faoliyatni o’zida namoyon etadi ?

8 / 25

8. 148-savol :Kasbiy faoliyatni amalga oshirishda o’qituvchi uchun zarur ko’niknalarni to’g’ri moslashtiring. 1.O’quv jarayonini rejalashtirish 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash A)Sinfda samarali muloqotni tashkil etish B)Zamonaviy axborot tehnologiyalarini fanga singdirish C)Sinfni boshqarish,o’quvchilar hamkorlikdagi va loyiha ishlarini tashkil etish

9 / 25

9. 145-savol : Tarbiyaviy ishlarning metodik asoslari , faoliyatli yondashuvning asosiy tamoyillari,zamonaviy pedagogic texnologiyalar turlari va usullarini o’qituvchi bilishi zarur deb ko’rsatilgan kasbiy faoliyat turini aniqlang .

10 / 25

10. 156-savol : Moslashtiring. 1.O’quv jarayonini rejalashtirish 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash A)O’qitishning faol usullaridan foydalanish B)O’quvchilarning yutuqlarini baholash orqali,ularni o’qishni davom ettirishga qiziqtirish C)Tegishli o’quv,namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish

11 / 25

11. 144-savol : O’qituvchi quyidagi bilimlarga ega : ta’lim jarayonini tashkil etish va o’qitish uchun sog’liqni saqlovchi muhitni yaratishni milliy asoslari,muassasalarda mehnat gigiyena qoidalari va texnika havfsizligi qoidalari,hayot havfsizligi asoslari. Shunda o’qituvchi qaysi kasbiy faoliyat namoyon bo’ladi ?

12 / 25

12. 154-savol : Moslashtiring. 1.Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning otaonalari bilan hamkorlik 2.O’quv jarayonini rejalashtirish A)Darsning maqsadlari,o’quvchilarning yosh xususiyatlari va o’zlashtirishlariga mos keladigan dars shakllari va usullarini rejalashtirish B) O’quvchilarga individual ta’lim ehtiyojlaridan kelib chiqib,o’z vaqtida differensial yordam berish C)Turli muhitda har xil emotsional holatlardagi odamlar bilan aloqa qila bilish

13 / 25

13. 155-savol : Moslashtiring. 1.Ta’lim samaradorligini ta’minlash 2.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish A)O’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarini tanlash B)Dars rejasi va usullarini moslashtirishda tahlil natijalaridan foydalanish C)Bolalar jamoasida ishbilarmonlik ,do’stona muhitni qo’llab quvvatlash

14 / 25

14. 151-savol : Moslashtiring. 1.O’quv jarayonini rejalashtirish 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash A)Dars rejasi va usullarini moslashtirishda tahlil natijalaridan foydalanish B)O’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarning samaradorligini tahlil qilish C)O’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlarni inobatga olgan holda,darsning aniq o’lchamli maqsad va natijalarini aniqlab,dars rejasini ishlab chiqish

15 / 25

15. 133-savol : O’qituvchi o’quvchining munosabati va xulq atvorini shakllantirishda o’qituvchini ahamiyatini anglagan holda dars mashg’ulotlarini amalga oshiradi.Bunda kasbiy faoliyatni qaysi birini namoyon etadi ?

16 / 25

16. 153-savol : Moslashtiring. 1.Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 2.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish A)O’quvchilarga havfsizlik qoidalarini mazmuni va ularga rioya qilish asoslarini tushunishga va unga rioya qilishga yordam berish B)O’quvchilarning ota onalarini o’quvchilarni rivojlanishi va ta’lim muhiti to’g’risida qaror qabul qilishda ishtirok etishga jalb qilish C)U doimiy ravishda fanga oid adabiyotlar bilan tanishib,yangi bilimlarni amaliyotda qo’llash

17 / 25

17. 143-savol : O’qituvchi ko’p madaniyatli ta’limning didaktikasi,rivojlanish psixologiyasi va pedagogikasi asoslari,ijtimoiy tarmoqlarda o’zini tutish qonuniyatlarini bilishi uning qaysi kasbiy faoliyat turini egallaganligini anglatadi ?

18 / 25

18. 152-savol : Moslashtiring. 1.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 2.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish A)O’quvchilarning erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish B)O’quvchining yutuqlarini baholash,bahoni asoslash C)Tarbiyaviy ishlarning zamonaviy,shu jumladan interaktiv shakl va usullarini mashg’ulot va sinfdan tashqari ishlarda qo’llash

19 / 25

19. 142 -savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlashda o’qituvchi uchun qanday zaruriy bilimlar kerak bo’ladi ?

20 / 25

20. 134-savol : O’qituvchining didaktika asoslari,ko’p madaniyatli ta’lim,ijtimoiy tarmoqlarda o’zini tutish qonuniyatlarini bilishi o’zida qaysi kasbiy kasbiy faoliyatni rivojlantira olganini bildiradi ?

21 / 25

21. 147-savol : O’qituvchi kasbiy faoliyatini amalga oshirishdagi mehnat harakatlarini to’g’ri juftlashtiring. 1.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 2.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish A)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish B)Bolalar bilan muloqot qilish,ularning qadr qimmatini tan olish C)O’zgaruvchan ko’p madaniyatli muhitda o’quvchilarda bag’rikenglik,odob-axloq va hayotga tayyorgarlik bo’yicha ko’nikmalarni shakllantirish

22 / 25

22. 146-savol : O’qituvchi kasbiy faoliyatini amalga oshirishda zaruriy bilimlarni to’g’ri juftlashtiring. 1.Ta’lim samardorligini ta’minlash 2.O’quv jarayonini rejalashtirish A)Fanni o’qitishning turli usullari B)Yoshga doir pedagogika,psixologiya asoslari,bolalar bilan ishlash metod va usullarini C)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash

23 / 25

23. 135-savol : Mahalliy hamjamiyatning o’ziga xos xususiyatlarini anglash va o’quvchilar manfaati uchun hamkorlik qilish ko’nikmalariga ega o’qituvchida,kasbiy faoliyatni qaysi turi shakllangan bo’ladi ?

24 / 25

24. 141-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy bilimlar berilgan javobni aniqlang.

25 / 25

25. 149-savol :O’qituvchi kasbiy faoliyatini mehnat harakatlari bilan to’g’ri moslashtiring. 1.Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota – onalari bilan hamkorlik 2.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish A)Muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish B)Nutq madaniyati C)O’quvchilarning ota-onalarini ta’lim jarayoniga jalb qilish

Ваша оценка

The average score is 3%

0%