Posted on 03.04.2025 Pedagogik mahorat testlari №33 (2024-yilda tushgan) 0% 7 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogik mahorat testlari №33 (2024-yilda tushgan) Pedagogik mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №33 500talik baza asosida (2024-yilda tushgan) 1 / 25 1. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? Qismlaedan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa Gaplarni yozib, saqlab olish O’quvchilarni bilish faoliyatini rivojlantirish Ijodiy yondashuv 2 / 25 2. Aqliy mehnat vazifalarini amalga oshirish va hamkasblar bilan to’g’ri munosabatni tashkil etish pedagogik odobning qaysi shakliga kiradi? Pedagogik adolat Kasbiy pedagogic majburiyat Pedagogic burch Pedagogik majburiyat 3 / 25 3. Pedagogik tizim nimalardan iborat? Tanqidiy ijodiy yondashuv, o’zoro ta’sir Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan O’quvchilarni bilish faoliyatini rivojlantirish Pedagogik jarayonning ob’ektlari va sub’ektlari, shakl – usullari, ular o’rtasidagi boshqarishdan 4 / 25 4. Pedagogik mahoratning asosini nima tashkil etadi? Pedagogic takt Pedagogik bilimdonlik Pedagogik texnika Pedagogik tajriba 5 / 25 5. Pedagog oldiga uning o’ziga, kasbiga, jamiyatga, talabalarga va o’quv tarbiya jarayoninig boshqa ishtirokchilariga munosabatda bo’lishiga qo’yiladigan axloqiy talablar tizmi nima deyiladi? Pedagagogik refleksiya Pedagogik takt Pedagogik odob Pedagogik ijodkorlik 6 / 25 6. Refleksiya so’zining ma’nosi nima? Inglizcha – ortga qaytish Fransuzcha -aks etish Yunoncha – fahmlash Lotincha – aks etish 7 / 25 7. Pedagogning talabalar, ularning ota — onalari, pedagogik jamoa, shuningdek, jamiyat tomonidan e’tirof etilgan axloqiy maqomi pedagogik odobning qaysi asosiy shaklini belgilaydi? Pedagogic burch Pedagogic majburiyat Kasbiy pedagogic majburiyat Pedagogik obro’ 8 / 25 8. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? O’quv jarayonini vaqt doirasida olib boorish O’quv jarayonini to’g’ri tashkil etish O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish 9 / 25 9. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari Xatoni tuzatish, baholash Harakatlarni tekshirish Maqsad, xatoni tuzatish 10 / 25 10. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? O’zoro ta’sirlarda Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi Pedagogikada monitoringda Ijodiy yondashuvda 11 / 25 11. Mezonlarga asoslangan baholash tizimi qaysi muommolarni hal qiladi? To’g’ri javoblarni belgilang. 1. Ob’ektiv va shaffof baholash tizimi orqali ta’lim sifatini oshirishga hissa qo’shadi 2. Xalqaro standartlarga javob beradigan yuqori sifatli baholash mexanizmini shakllantiradi. 3. O’quvchining o’qishdagi yutuqlari haqidagi dalillarni to’plash uchun yordam beradi. 4. Asosiy natijalarni umumlashtirish va ta’limiy natijalarni tahlil qilishga yordam beradi. 1, 2, 4 2, 3, 4 1, 2, 3 1, 3, 4 12 / 25 12. Bilimdon pedagogga xos hislatlarni aniqlang? O’quv adabiyotlarini talabalarga yetkazib berish Mutaxassislik yo’nalishi bo’yicha axborotlar izlash va ularni qayta ishlash Barcha javoblar to’g’ri Ijtimoiy subektlar bilan o’zoro aloqada, madaniy muloqotda bo’lish 13 / 25 13. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi ma’nolarni anglatadi? Motiv Maqsad Nazorat Mazmun 14 / 25 14. Pedagogik Mahorat tushunchasi nechanchi yillarda ilmiy asoslab berildi va OTMlarda o’qitila boshlagan? O’tgan asrning 80-90-yillarida O’tgan asrning 50-60-yillarida O’tgan asrning 60-70-yillarida O’tgan asrning 70-80-yillarida 15 / 25 15. Pedagogik odobning nechta asosiy shkllari qayd etilgan? 3 4 5 2 16 / 25 16. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? C. Guzeev A. Romishevskiy R. Gang’e F. S. Keller 17 / 25 17. Pedagogik odobning qaysi shakli pedgogik jarayonga obyektiv, haqqoniy yondasha olish, uning talabalar xulq atvorini jamoa oldidagi xizmatlariga muvofiq baholay olisdagi axloqiy tarbiyalanganlik darajasini ifodalaydi? Pedagogic majburiyat Pedagogic burch Kasbiy pedagogic majburiyat Pedagogik adolat 18 / 25 18. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? Analiz sintez Bilish Baholash 19 / 25 19. Fikrlash jarayonini yuqorida darajada talab etuvchi vaziyat turi. Baholash vaziyati Nazorat vaziyati Ta’sirlovchi vaziyat Muommoli vaziyat 20 / 25 20. Pedagogik mahoratning muhim nechta tarkibiy qismi mavjud? 12 10 9 11 21 / 25 21. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy ) O’zoro ta’sirlarda Gapirib berib, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi Ijodiy yondashuvda 22 / 25 22. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? Tushunish Analiz Baholash Sintez 23 / 25 23. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq bu -. . . . Analiz Nazorat Bilish Sintez 24 / 25 24. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmoq, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? Bilish Baholash Qo’llash Tushunish 25 / 25 25. Pedagogning kasbiy faoliyatni mavjud ijtimoiy talab, huquqiy meyor va standartlarga muvofiq tashkil etishiga bo’lgan qobilligi, kasbiy tayyorgarlik darajasi nima deyiladi? Pedagogik odob Pedagogik bilimdonlik Pedagogik qobiliyat Pedagogik relaksatsiya Ваша оценка The average score is 29% 0% Qayta boshlash