Posted on 03.04.2025 Pedagogik mahorat testlari №30 (2024-yilda tushgan) 0% 50 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogik mahorat testlari №30 (2024-yilda tushgan) Pedagogik mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №30 500talik baza asosida (2024-yilda tushgan) 1 / 25 1. Kasbiy kompetentlik sifatlarini ko’rsating? Psixologik, metodik, ektremak kompetentlik Maxsus, texnologik kompetentlik Ijtimoiy, shaxsiy komoetentlik Barcha javoblar to’g’ri 2 / 25 2. . . . . -muayyan vaziyat yoki holatga nisbatan yangilik yoki o‘z nuqtai nazarni ilgari surishni taqazo etadi. Kashfiyot va tadqiqotchilik Hamkorlikda o’qitish Demostratsiya Qiziqishlar markazi 3 / 25 3. Quyidagi qaysi metod orqali o’qituvchi mavzuga oid dalil, hodisa va voqealarning yaxlit va qismlarga bo’lib, tasviriy vositalar yordamida obrzali tasvirlash yo’li bilan ixcham, qisqa va izchil bayon qiladi? Suhbat Hikoya Tushuntirish Ma’ruza 4 / 25 4. «Kimki o’z darslarida, tarbiyalanuvchilar bilan o’zoro munosabatda yaxshi va yamonni farqlashga, yutuq va kamchiliklarini o’z vaqtidabilishga urinsa, pedagogik faoliyatning yarm muvaffaqiyatiga erishgan bo’ladi». Ush bu fikr muallifini ko’rsating? Polyakova Zagnoyanskiy Kuzmina Suxomlinskiy 5 / 25 5. Kasbiy kompetentlik quyidagi qaysi holatlarda yaqqol namoyon bo’ladi? Bir-biriga zid ma’lumotlardan foydalanishda Murakkab jarayonlarda, noaniq vazifalarni bajarishda Kutilmagan vaziyatlarda harakat rejasiga ega bo’la olishda Barcha holatlarda 6 / 25 6. Feruza kecha rus tili darsida sinfdoshlari bilan diologlarni yodlab oldi. Bugun ustoziga hech adashmay yana aytib bera oldi va 5 baho oldi. Ushbu vaziyatda Feruzada o’qituvchi tomonidan qaysi malaka turi shakllantirilgan? Malaka Bilim Ko’nikma Kompetensiya 7 / 25 7. Pedagogik mahorat tizimidan uchta asosiy: estetik, ijtimoiy-psixologik va tehnologik tarkibiy qismlarni ajratib olgan olimlarni aniqlang? Sosnovskiy Kuliyev Barchasi Evert 8 / 25 8. . . . muayyan mavzu, vaziyat yoki holatni muhokama qilish. Diskussiya Debrifing Demostratsiya Debat 9 / 25 9. Mutahassis tamonidan kasbiy faoliyatni amalga oshirish uchun zarur bo’lgan bilim, ko’nikma va malakalarning egallanishi va ularni amalda yuqori darajada qo’llay olinishi bu -. . . . . . . Kasbiy faoliyat Pedagogic texnika Pedagogic mahurat Kasbiy kompetentlik 10 / 25 10. Abdullajon Abdullayev 57-maktabning 9-A -sinf sinf rahbari. 9-A_sinf o’quvchilari tadbirlarda ajoyib chiqishlar qiladi, birgalikda sinf rahbari bilan sayohatlarga va ekskursiyalarga chiqishadi. Sinf rahbarida qaysi qobiliyat yaxshi shakllangan deb o’ylaysiz? Akademik qobiliyat Perseptiv qobiliyat Tashkilotchilik qobiliyati Kommunikativ qobiliyat 11 / 25 11. Quyidagilardan qaysi biri yuklatilgan vazifa va muammolarni bir guruh bo‘lib hal etishga o‘rgatadi. Diskussiya Hamkorlikda o’qitish Qiziqishlar markazi Demostratsiya 12 / 25 12. Faoliyatda nazariy bilimlardan samarali foydalanish, yuqori darajadagi kasbiy malaka, mahorat va iqtidorni namoyon eta olish nima deyiladi? Kompetentlik Pedagogic tehnika Pedagogic mahurat Iqtidor 13 / 25 13. Kasbiy kompetentlikka ega mutahassisga xos sifatni ko’rsating? O’z amaliy faoliyatida an’anaviy Eski bilimlarga tayanadi Davr talablariga e’tibor qaratmaydi Yangi axborotlarni o’zlashtiradi 14 / 25 14. O’qituvchining kommunikativ vazifalarini bajarishi nimalardan kelib chiqadi? Barcha javoblar to’g’ri Vaziyat qatnashchilari bo’lgan o’quvchilarning individual yosh xususiyatlaridan Ta’sirning rejalashtirilayotgan metodlaridan Sinf jamoasining shakllanib ulgurgan darajasidan 15 / 25 15. . . . . muayyan tajriba yoki sinovdan so‘ng o‘z hissiy kechinmalari va intelektual zaxiralari bilan almashinishdan iborat bo‘ladi. Demostratsiya Debat Diskussiya Debrifing 16 / 25 16. Muloqotning nechta yo’nalishi olimlar tamonidan o’rganilgan? 3 4 2 5 17 / 25 17. . .. muayyan jarayon yoki qurilmani sihlash va faoliyat yuritishini ko‘rsatish ya’ni namoyish qilishdir. Debat Debrifing Demostratsiya Diskussiya 18 / 25 18. O’qituvchining kommunikativ muloqoti qaysi funksiyalar yig’indisidan iborat? Axborot-kommunikativ Barcha javoblar to’g’ri Regulyatsion – kommunikativ Affektiv – kommunikativ 19 / 25 19. Biologiya darsiga Farux kecha dadasining mast holatda uyga kelganligi sababli uyga vazifani bajarmay keldi, darsda u juda homush va sust o’tirdi. Bu holatda o’qituvchi uni tushunishi uchun, qanday qobiliyat turiga ega bo’lishi kerak? Tashkilotchilik qobiliyati Avtoritar qobiliyat Perseptiv qobiliyat Kommunikativ qobiliyat 20 / 25 20. Yosh o’qituvchilar amal qilishi lozim bo’lgan xushmomilalik mezonlarini aniqlang? Mustaqil fikr yuritish , o’z fikrini erkin bayon etish, insoniy qadr-qimmat tuyg’usini shakllantirish Barcha javoblar to’g’ri O’quvchilarning ta’lim va bilim olishga bo’lgan ishtiyoqini kuchaytirish O’zoro fikr almashishga doir sifatlar, malaka va ko’nikmalarga ega bo’lish 21 / 25 21. Shavkat ustoz bugun sinf soatida o’z sinfiga nafaqadagi zobitlardan bir nechtasini taklif qildi, ular esa vatan va xizmat qilgan paytlarini o’quvchilarga so’zlab berishdi. Shavkat ustoz qaysi o’qitish metodidan foydalangan? Colliqua Debrifing Brainstorming Debat 22 / 25 22. Mantiqiy bog’lanmagan yoki mantiqiy xulosaga kelish uchun dalillar yetarli bo’lmaganda chuqur mulohaza yuritish asosida masalani yechishning tarkibini bo’lgan unumli ijodiy fikrlash nima deyiladi? Intuatsiya Ziyraklik Induksiya Emoatsiya 23 / 25 23. Yosh o’qituvchilar amal qilishi lozim bo’lgan xushmomilalik mezonlarini aniqlang? O’zoro fikr almashishga doir sifatlar, ko’nikmalar va malakalarning mavjudligi O’quvchilarga og’zaki ta’sir qilishda shirinsuxanlik va insoniylik tuyg’ularini namoyish etish Barcha javoblar to’g’ri So’z bilan og’zaki ta’sir etishning barcha bosqichlarida hissiy osoyishtalikning namoyon bo’lishi 24 / 25 24. O’qituvchi bilishi lozim bo’lgan muhim kommunikativ vazifalarni aniqlang? Kasbiy pedagogic malakani uzluksiz o’zlashtirib boorish Barcha javoblar to’g’ri Kommunikativ qobiliyatlarni rivojlantirish Ksabiy pedagogic ko’nikmani uzluksiz o’zlashtirib boorish 25 / 25 25. Quyidagilarni qaysi biri ijodiy fikrlarni to‘plash uchun o‘tkaziladi, bunda ishtirokchilar tanqid va kesatiqlarsiz muayyan muammo yuzasidan o‘z fikrlarini ochiq oydin bayon etadilar va ushbu muammoning yechimini izlaydilar Case study Ta’limiy o’yinlar va raqobatchilik Qiziqishlar markazi Brainstorming Ваша оценка The average score is 50% 0% Qayta boshlash