Posted on 03.04.2025 Pedagogik mahorat testlari №23 (2024-yilda tushgan) 0% 39 12345678910111213141516171819202122232425 Pedagogik mahorat testlari №23 (2024-yilda tushgan) Pedagogik mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №23 500talik baza asosida (2024-yilda tushgan) 1 / 25 1. Ta’lim jarayonini real muayyan bosqichlarga bo’lish, har bir bosqich uchun xususiy maqsadlarni belgilab, asosiy maqsadni amalga oshirish yo’lida juziy maqsadlarni ham hal etish texnologik loyihalashning nechanchi bosqichi hisoblanadi? 1 3 2 5 2 / 25 2. Pedagogik tasir ko’rsatishning asosiy usullarini ko’rsating. Rag’batlantirish, jazolash O’rgatish va talab qilish Ishontirish va maqullash Talab, istiqbol, rag’batlantirish va jazolash, jamoatchilik fikri 3 / 25 3. Konstruktiv qobiliyat quyidagilarni qaysi birida namoyon bo’ladi? Barcha javoblar to’g’ri Mustaqil ravishda yangi metodlarni asoslash Dars konspektini tayyorlash O’ziga xos original o’quv materiallarni tayyorlash 4 / 25 4. . . . . -shaxsga xos individual xususiyatlarni shunday turi bo’lib, u juda kam sonli shaxslardagina kuzatiladi va ko’pincha uchraydigan psixologik hodisa sanalmaydi. Konstruktiv qobiliyat Anglash qobiliyati Bilish qobiliyati Noyob qobiliyat 5 / 25 5. Ta’lim tarbiya jarayonining mohiyati va qonuniyatlari, kutiladigan natijalarni anglashga imkon beradgigan o’qituvchilarga xos individual psixologik xususiyat?* Anglash qobiliyati Kommunikativ qobiliyat Didaktik qobiliyat Konstruktiv qobiliyat 6 / 25 6. O’quvchilar bilim darajasini oldindan tashxis ta’lim jarayonining texnologik loyihalashning nechanchi bosqichida amalga oshiriladi? 4 2 3 1 7 / 25 7. Pedagogik texnologiyaning didaktik maqsadlari bu -. . . Rivojlantiruvchi maqsad Talaba, o’qituvchi, o’quv materiallari Talaba, ta’lim-tarbiya maqsadi, ta’lim va tarbiya mazmuni Kommunikativ vositalar 8 / 25 8. Mutahassis sifatida o’qituvchilarda nomoyon bo’lib, ta’lim va tarbiya jarayonlarini pedagogik talablarga muvofiq tashkil eta olish, o’quvchilar jamoasini samarali boshqarishni ta’minlovchi individual psixologik xususiyatini aniqlang? Kommunikativ qobiliyat Tashkilotchilik qobiliyati Pedagogic intuatsiya Didaktik qobiliyat 9 / 25 9. O’qituvchini anglash qobiliyatiga ega ekanligi quyidagilardan qaysi birida namoyon bo’ladi? O’quvchilar bilan ta’limiy hamkorlikka erishish Topshiriqlar yuzasidan o’quvchilarning shaxsiy fikrlarini tinglay olish Nazorat ishlarini tashkil etishga ijodiy yondashish Ta’lim va tarbiya jarayonini mohiyatini tushunish 10 / 25 10. “Ilm insonlarning madori, hayoti, porloq kelajagi, rahbari, najotiga aylangan. Ilm inson uchun g’oyat oily va muqaddas fazilat. ” Ilmga berilgan ushbu ta’rif muallifi kim? Yusuf Xos Xojib A. Navoiy A. Avloniy M. Qoshg’ariy 11 / 25 11. «Ta’lim texnologiyasi»nechta bosqichda shakllangan? 3 2 4 1 12 / 25 12. O’quvchining o’quv-bilim faoliyati tuzilmasi. Muloqotmandlik va tashkilotchilik Mo’ljalli, boshqaruvchi, tekshiruvchi, kuzatuvchi harakatlar bosqichidan iborat Boshqarishning obekt va subektlaridan tashkil topgan To’g’ri va teskari aloqadan iborat 13 / 25 13. Quyidagilarning qaysi birida didaktik qobiliyat namoyon bo’ladi? Rag’batlantirish va jazolashning o’quvchilarga ta’sirini munosib baholash O’quvchilarda fanlarga qiziqishni uyg’ota olish Pedagogic jarayonda yuzaga keladigan pedagogic nizolarni bartaraf etish Nazorat ishlarni tashkil etishga ijodiy yondashish 14 / 25 14. O’qituvchinng o’quvchilar bilan muloqot jarayonida paydo bo’ladigan turli ziddiyatli vaziyatlarni bartaraf etish uchun…. .? O’zi ishlayotgan o’quv muassasi rahbariyatiga yordam so’rab murojaat qilishi kerak Avvolo iqtidoriga, pedagogic va psixologik mahoratiga tayanish kerak Darhol tartibsiz o’quvchini topib unga nisbatan tarbiyaviy jazo metodini qo’llashi shart Ota – onasini o’quv muassasasiga chaqirtirishi va suhbat o’tkazib ogohlantirishi kerak 15 / 25 15. O’qituvchining talabalar, ota onalar, hamkasblar va ta’lim muassasasining rahbarlari bilan oson muloqotga kirishish individual xususiyati? Konstruktiv qobilayat Anglash qobiliyati Kommunikativ qobiliyat Bilish qobiliyati 16 / 25 16. O’quv mashg’ulotlari yoki tarbiyaviy tadbirlarni metodik jihatdan to’g’ri tashkillashtirish kabi individual psixologik xususiyatni ko’rsating? Anglash qobiliyati Didaktik qobiliyat Kommunikativ qobiliyat Konstruktiv qobiliyat 17 / 25 17. O’quv faoliyatini boshqarish haqidagi sohalar quyidagi javoblarning qaysi birida to’g’ri ko’rsatilgan? Barcha javoblar to’g’ri O’qitish texnikasi O’qitish texnologiyalari O’qitish nazariyasi 18 / 25 18. O’qituvchining qaysi ijodkorligida ijtimoiy ahamiyatga ega bo’lgan yangi nazariyalar yaratish mujassamlashgan bo’ladi? Kreativ ijodkorlikda Barcha javoblar to’g’ri Evristik ijodkorlikda Mahsuldor ijodkorlikda 19 / 25 19. “Ta’lim jarayonining umumiy asosiy maqsadini belgilab olish “ ta’lim jarayonini texnologik loyihalashning nechanchi bosqichi hisoblanadi? 3 4 1 2 20 / 25 20. Bilish qobiliyati ega o’qituvchilarda namoyon bo’ladigan jihatni ko’rsating? Barcha javoblar to’g’ri O’quv tarbiya jarayonini didaktik, psixologik va metodik jihatdan rejalashtirish tahlil qilish Ijobiy nizolarni rivojlantira bilish Har bir o’quvchini shaxs sifatida tushuna olish 21 / 25 21. Pedagogik qobiliyatni rivojlantirishning nechta metodi bor? 6 8 9 7 22 / 25 22. O’qitishning jarayonini tashkil etishda bir muncha keng tarqalgan yondashuvlarni belgilang. Stapioner, erkin-eksternet Individual, guruhli, frontal Izohli-tasvirli, texnologik, ijodiy Nazariy va amaliy 23 / 25 23. «Tarbiyachi o`zini shunday tutish kerakki, uning har bir harakati tarbiyalasin va har doim o`zining nimani xoxlaganligini va nimani xoxlamasligini bilishi zarur. Agar tarbiyachi buni bilmasa, u kimni tarbiyalay oladi”, degan fikr muallifi. Amanashveli Avloniy Makarenko Ushinskiy 24 / 25 24. Ta’lim jarayonining texnologik loyihakash nechta bosqichdan iborat? 3 1 2 4 25 / 25 25. Muloqotning interaktiv jihati-. . . . Muloqotga kirishuvchilarning o’zoro bir birlarini idrok qilish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning hatti harakatlari orqali ta’sir otkazish jarayoni Muloqotga kirishuvchilarning axborot ayirboshlash jarayoni Shaxslararo munosabatlarning mexanizmlari Ваша оценка The average score is 32% 0% Qayta boshlash