Pedagogik mahorat testlari №21 (2024-yilda tushgan)

0%
74

Pedagogik mahorat testlari №21

Pedagogik mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №21 

500talik baza asosida

(2024-yilda tushgan)

 

1 / 25

1. O’qituvchi o’quvchilarni guruhlarga ajratib, bir necha yo’nalishlarda loyiha ishlari mavzularini taqdim etdi. Quyida berilganlardan ekologik loyiha turiga kiradigan variantlarni belgilang. 1. Maktab chiqindilarini saralab yig’ish ishlarini tashkil etish. 2. Maktab hududidagi sport maydonchasini yoritish uchun shamol generatorini yaratish. 3. Tog’ chnag’I dam olish zonasiga sayohat harajatlarini hisoblash. 4. Maktabda “Ekologik muommolar” mavzusidagi tadbirni tashkillashtirish *1, 2

2 / 25

2. Maktabda ta’lim sifatini aniqlash uchun monitoring o’tkazish rejalashtirildi. Uning vazifalari to’g’ri ko’rsatilgan variantlarni belgilang. 1. Ta’lim sifati, uni tahlil qilish va baholash haqida kerakli va yetarli ma’lumotlarni to’plash 2. Sifatli ta’lim uchun ijtimoiy buyurtmaning bajarilishini nazorat qilish. 3. Ta’lim jarayoni ishtirokchilariga rag’batlantiruvchi va motivatsion ta’sirni tashkil etish. 4. Ta’lim jarayoni ishtirokchilarining ijtimoiy hatirjamligi to’g’risidagi ma’lumotlarni yig’ish. 5. Ta’limni yanada rivojlantirish prognozi va zarur tuzatishlar kiritish bo’yicha tavsiyalar ishlab chiqish

3 / 25

3. Kommunikativ refleksiya shaxsiy refleksiyaning mazmunini, tizimini va aynan bir xilligini belgilaydi degan fikr muallifini aniqlang.

4 / 25

4. Bu bir tomondan, ijtirnoiy hodisa sifatida tarbiyaning xususiyatlari, ikkinchi tomondan, shaxsning rivojlanishi bilan bog`liq bo`lgan barqaror aloqalar yig`indisi” ushbu ta`rif qaysi tushunchaga nisbatan qo`llanilgan?

5 / 25

5. Yosh mutaxassis yangi mavzuni tushuntirib bo’lgach, o’quvchilarning quyidagi savoliga duch keldi: “Bularning bizga nima keragi bor? Biz bu narsani o’rganishni xohlamaymiz”. Bu holatda o’qituvchi o’quv jarayonining qaysi tarkibiy qismlarini to’liq amalga oshirmagan? 1. maqsad 2. mazmun 3. nazorat qilish 4. baholash

6 / 25

6. O’qituvchi yangi mavzuga oid faktlar va mulohazalarni keltirdi hamda ularga doir savollar bilan murojaat qildi. Bunda o’quvchida qanday ko’nikma turi shakllantiriladi?

7 / 25

7. O’quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amlga oshirish shartlari belgilab berildi. O’quvchi o’z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Shunda o’qituvchi o’quvchining ijodkorligini rivojlantirish uchun qanday ta’lim turidan foydalandi?

8 / 25

8. M. Rokich inson qadriyatlariga necha xil ta’rif beradi?

9 / 25

9. Fanlar bo`yicha taqvim-mavzu rejalarini tasdiqlashga tavsiya etish ushbu vazifa qaysi birlashmaga tegishli?

10 / 25

10. Ta’lim jarayonida darsning nechta turi qo’llaniladi?

11 / 25

11. Pedagogik vazifalarga faol munosabatning zarur sharti bo’lgan qanday vazifa ijobiy rol o’ynaydi?

12 / 25

12. Tarbiya maqsadi qaysi qatorda keltirilgan?

13 / 25

13. O’quvchiga amaliy topshiriqni bajarish uchun muayyan vazifa va uni amlga oshirish shartlari belgilab berildi. O’quvchi o’z faoliyatini shunga muvofiq rejalashtirdi. Bu qaysi faoliyat turiga kiradi?

14 / 25

14. Qobiliyatni ilk va boshlang‘ich tarkibiy qismini toping?

15 / 25

15. O’qituvchi muayyan mavzu bo’yicha o’quvchilarga tayyor bilimlarni taqdim etib, so’ng mustahkamlash, umumlashtirish, tizimlashtirish va nazorat qilish jarayonini tashkil etdi. Bu jarayon qanday ta’lim turiga taalluqli?

16 / 25

16. Pedagogik kengash huquqlari qaysi qatorda keltirilgan?

17 / 25

17. Boshqaruv metodlari nechta?

18 / 25

18. …- ta`lim muasasasasining boshqaruv organi. Nuqtalar o`rnidagi so`zni toping?

19 / 25

19. O’qituvchi individual nutq madaniyatining nechta asosiy xususiyatlari bor?

20 / 25

20. Qaysi qatorda pedagogik kengashning vazifalari keltirilgan?

21 / 25

21. Refleksiyani insonning “ijobiy faoliyatlari majmuasi” nuqtai nazaridan o’rganishni taklif etgan olimni ko’rsating?

22 / 25

22. Tarbiya tamoyillari nechta?

23 / 25

23. O’qituvchi o’’quvchining mustaqil faoliyatlari darajasini oshirmoqchi. Buning uchun u o’qitish usullarini ketma-ketligini qanday tanlashi lozim? 1. reproduktiv usul 2. axborat to’plash-reseptiv usul 3. muommoli ta’lim usuli 4. tadqiqot usuli

24 / 25

24. O’qituvchining individual nutq madaniyati xususiyatlarini ko’rsating?

25 / 25

25. O’qituvchining o’z potensial imkoniyatlarini baholash diagnostika davomida har qanday holatda ham e’tiborga olinishi lozimligini ta’kidlagan olimni aniqlang?

Ваша оценка

The average score is 30%

0%