Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №8 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №8) 0% 142 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №8 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №8) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №8 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №8) 1 / 25 1. 18-savol : O’quvchilarning turli ehtiyojlari va qobiliyatlari bilan bog’liq holda baholash usullarini shaxsga yo’naltirish ko’nikmasi kasbiy faoliyatning qaysi turiga xos ? c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)o’quv jarayonini rejalashtirish 2 / 25 2. 25-savol : O’qitishning bu guruh usullari o’quvchilarning ta’lim jarayonida vazifalarni bajarish va muommalarni yechish paytida ham o’qituvchi ,ham o’zoro muloqot qilishi bilan tavsiflanadi.Bunda qaysi usullar haqida so’z borayotganini aniqlang. d)an’anaviy usullar a)ta’limda interfaol usullar c)pedagogning kasb standarti b)ta’limda faol usullar 3 / 25 3. 30-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun zarur bo’lgan bilimlar qaysi javobda berilgan ? c)ta’lim jarayonini tashkil etishning didaktik tamoyillari b)zamonaviy axborot texnologiyalarini fanga singdirish a)tegishli o’quv , namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish d)yoshga doir pedagogika , psixologiya asoslari , bolalar bilan ishlash usul va metodlari 4 / 25 4. 23-savol : Fuqarolik kompetensiyalariga berilgan ta’rifni belgilang d)kishining ijtimoiy o’rganish jarayonida egallagan , ma’lum turdagi ijtimoiy vaziyatni samarali va natijaviy boshqarishga imkon beruvchi murakkab ko’nikmalar b)ongli,faol va ma’suliyatli fuqaro sifatida jamiyatda va davlat institutlari bilan hamkorlikda yashashga imkon beruvchi tenglik,ozodlik,ma’suliyat kabi qadryatlarga asoslangan bilim va ko’nikmalar majmuasi c)boshqa kishi bilan muloqotga kirishishga va uni yetarli darajada saqlab turishga yordam beruvchi ko’nikmalar a)madaniyatlararo kommunikatsiyalar va madaniyatlararo ta’lim sohasida foydalanilgan ochiqlik,turlilikka chidamlilik va xilma xillikka hurmat kabi qadryatlarga asoslangan bilimlar va ko’nikmalar majmuasi 5 / 25 5. 10-savol : Jismoniy havfsizlik — …. d)insonlarni tajribali yaratuvchi va mediaxabarlar prodyusseri sifatida shakllantirish maqsadida media,janrlar va shakllardagi xabarlarni tahlil qilishga,baholashga va yaratishga hamda har bir tur medianing afzalliklari va chegaralarini yengillashtirishga,tushunishga imkon beruvchi ko’nikmalar va malakalar majmuasi a)umumta’lim tashkiloti pedagogining shaxsiy va kasbiy hislatlariga,bilimlariga,ko’nikmalariga va malakalariga asosiy talablar jamlanmasi b)ta’lim muassasasida himoyani va hozir bo’lishni ta’minlash c)bu o’qitishning ijtimoiy holatini tashkil etuvchi barcha tarkibiy qismlar,o’qituvchi va o’quvchi tomonidan yaratilgan psixologik muhit,o’qitish madaniyati va jismoniy muhit,turli ta’lim yondashuvlardan,shu jumladan,sinfni baholash va boshqarish usullaridan,foydalanish uslubi 6 / 25 6. 29-savol : O’quv jarayonini rejalashtirish uchun zarur bo’lgan bilim berilgan javobni belgilang. c)ta’lim jarayonini tashkil etishning didaktik tamoyillari a)tegishli o’quv , namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish b)zamonaviy axborot texnologiyalarini fanga singdirish d)dars mavzusiga mos keladigan namoyish va tarqatma materiallardan foydalanish 7 / 25 7. 28-savol : O’quv jarayonini rejalashtirish uchun zarur bo’lgan ko’nikmani aniqlang. d)dars mavzusiga mos keladigan namoyish va tarqatma materiallardan foydalanish a)tegishli o’quv , namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish b)zamonaviy axborot texnologiyalarini fanga singdirish c)ta’lim jarayonini tashkil etishning didaktik tamoyillari 8 / 25 8. 26-savol : O’quv jarayoni rejalashtirish kasbiy faoliyatining mehnat harakatlari berilgan javobni aniqlang . a)tegishli o’quv , namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish b)zamonaviy axborot texnologiyalarini fanga singdirish d)dars mavzusiga mos keladigan namoyish va tarqatma materiallardan foydalanish c)ta’lim jarayonini tashkil etishning didaktik tamoyillari 9 / 25 9. 24-savol : Kommunikativ kompetensiyalarga berilgan tavsifni aniqlang. a)madaniyatlararo kommunikatsiyalar va madaniyatlararo ta’lim sohasida foydalanilgan ochiqlik,turlilikka chidamlilik va xilma xillikka hurmat kabi qadryatlarga asoslangan bilimlar va ko’nikmalar majmuasi b)ongli,faol va ma’suliyatli fuqaro sifatida jamiyatda va davlat institutlari bilan hamkorlikda yashashga imkon beruvchi tenglik,ozodlik,ma’suliyat kabi qadryatlarga asoslangan bilim va ko’nikmalar majmuasi c)boshqa kishi bilan muloqotga kirishishga va uni yetarli darajada saqlab turishga yordam beruvchi ko’nikmalar d)kishining ijtimoiy o’rganish jarayonida egallagan , ma’lum turdagi ijtimoiy vaziyatni samarali va natijaviy boshqarishga imkon beruvchi murakkab ko’nikmalar 10 / 25 10. 19-savol : Dars jarayoniga zamonaviy texnologiyalar integratsiyasini rejalashtirish mehnat harakatlari kasbiy faoliyat turining qaysi biriga tegishli ? d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’quv jarayonini rejalashtirish c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 11 / 25 11. 8-savol : Mediasavodxonlik — …. b)ta’lim muassasasida himoyani va hozir bo’lishni ta’minlash a)umumta’lim tashkiloti pedagogining shaxsiy va kasbiy hislatlariga,bilimlariga,ko’nikmalariga va malakalariga asosiy talablar jamlanmasi d)insonlarni tajribali yaratuvchi va mediaxabarlar prodyusseri sifatida shakllantirish maqsadida media,janrlar va shakllardagi xabarlarni tahlil qilishga,baholashga va yaratishga hamda har bir tur medianing afzalliklari va chegaralarini yengillashtirishga,tushunishga imkon beruvchi ko’nikmalar va malakalar majmuasi c)bu o’qitishning ijtimoiy holatini tashkil etuvchi barcha tarkibiy qismlar,o’qituvchi va o’quvchi tomonidan yaratilgan psixologik muhit,o’qitish madaniyati va jismoniy muhit,turli ta’lim yondashuvlardan,shu jumladan,sinfni baholash va boshqarish usullaridan,foydalanish uslubi 12 / 25 12. 5-savol : O’qituvchining bilimlar tuzilmasi nechta qismdan iborat ? 4 2 3 5 13 / 25 13. 11-savol : Quyidagilardan qaysi biri insonga ijobiy adaptiv xulq atvorga,kundalik hayotdagi vazifalar va muommolarni samarali hal etishga imkon beruvchi ko’nikmalar hisoblanadi. Bu atama psixoijtimoiy ko’nikmalar qatoriga kiradi ? a)ta’limda faol usullar c)o’quvchilarning hayotiy ko’nikmalari d)madaniyatlararo kompetensiyalar b)ta’limda interfaol usullar 14 / 25 14. 15-savol : Moslashtiring. 1.Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash mehnat harakatlari 2.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sishda zarur ko’nikmalar A)O’zining kasbiy o’sishi , shu jumladan o’z – o’zini rivojlanish yo’lini aniqlash B)O’quvchilarni guruhdagi va maktabdagi odobaxloq qoidalarini yaratish va unga rioya etishni o’rgatish C)Jamoada ishlash 1-A,2-C 1-C,2-B 1-A,2-B 1-B,2-A 15 / 25 15. 7-savol : Pedagogning kasbiy standarti — … a)umumta’lim tashkiloti pedagogining shaxsiy va kasbiy hislatlariga,bilimlariga,ko’nikmalariga va malakalariga asosiy talablar jamlanmasi d)insonlarni tajribali yaratuvchi va mediaxabarlar prodyusseri sifatida shakllantirish maqsadida media,janrlar va shakllardagi xabarlarni tahlil qilishga,baholashga va yaratishga hamda har bir tur medianing afzalliklari va chegaralarini yengillashtirishga,tushunishga imkon beruvchi ko’nikmalar va malakalar majmuasi b)ta’lim muassasasida himoyani va hozir bo’lishni ta’minlash c)bu o’qitishning ijtimoiy holatini tashkil etuvchi barcha tarkibiy qismlar,o’qituvchi va o’quvchi tomonidan yaratilgan psixologik muhit,o’qitish madaniyati va jismoniy muhit,turli ta’lim yondashuvlardan,shu jumladan,sinfni baholash va boshqarish usullaridan,foydalanish uslubi 16 / 25 16. 16-savol : O’quv dasturining mazmuniga mos keladigan samarali usullarini tanlash,interfaol metodlarni qo’llash ko’nikmalari kasbiy faoliyatning qaysi turiga xos ? a)o’quv jarayonini rejalashtirish d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 17 / 25 17. 22-savol :Ijtimoiy kompetensiyalarga berilgan ta’rifni ko’rsating : b)ongli,faol va ma’suliyatli fuqaro sifatida jamiyatda va davlat institutlari bilan hamkorlikda yashashga imkon beruvchi tenglik,ozodlik,ma’suliyat kabi qadryatlarga asoslangan bilim va ko’nikmalar majmuasi c)boshqa kishi bilan muloqotga kirishishga va uni yetarli darajada saqlab turishga yordam beruvchi ko’nikmalar a)madaniyatlararo kommunikatsiyalar va madaniyatlararo ta’lim sohasida foydalanilgan ochiqlik,turlilikka chidamlilik va xilma xillikka hurmat kabi qadryatlarga asoslangan bilimlar va ko’nikmalar majmuasi d)kishining ijtimoiy o’rganish jarayonida egallagan , ma’lum turdagi ijtimoiy vaziyatni samarali va natijaviy boshqarishga imkon beruvchi murakkab ko’nikmalar 18 / 25 18. 20-savol : Tegishli o’quv,namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish mehnat harakatlari kasbiy faoliyat turining qaysi biriga mansub ? c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’quv jarayonini rejalashtirish 19 / 25 19. 9-savol : Ta’lim muhiti — …. c)bu o’qitishning ijtimoiy holatini tashkil etuvchi barcha tarkibiy qismlar,o’qituvchi va o’quvchi tomonidan yaratilgan psixologik muhit,o’qitish madaniyati va jismoniy muhit,turli ta’lim yondashuvlardan,shu jumladan,sinfni baholash va boshqarish usullaridan,foydalanish uslubi d)insonlarni tajribali yaratuvchi va mediaxabarlar prodyusseri sifatida shakllantirish maqsadida media,janrlar va shakllardagi xabarlarni tahlil qilishga,baholashga va yaratishga hamda har bir tur medianing afzalliklari va chegaralarini yengillashtirishga,tushunishga imkon beruvchi ko’nikmalar va malakalar majmuasi a)umumta’lim tashkiloti pedagogining shaxsiy va kasbiy hislatlariga,bilimlariga,ko’nikmalariga va malakalariga asosiy talablar jamlanmasi b)ta’lim muassasasida himoyani va hozir bo’lishni ta’minlash 20 / 25 20. 17-savol : O’quvchilarda kognitiv faollik,mustaqillik,tashabbuskorlik,ijodkorlik,fuqarolik pozitsiyasi,mehnatga layoqati,sog’lom va havfsiz turmush tarsi madaniyatini rivojlantirish qaysi kasbiy faoliyat turini mehnat harakatlariga kiradi ? a)o’quv jarayonini rejalashtirish d)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)ta’lim samaradorligini ta’minlash c)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 21 / 25 21. 21-savol : Madaniyatlararo kompetensiyalarga berilgan ta’rifni aniqlang. a)madaniyatlararo kommunikatsiyalar va madaniyatlararo ta’lim sohasida foydalanilgan ochiqlik,turlilikka chidamlilik va xilma xillikka hurmat kabi qadryatlarga asoslangan bilimlar va ko’nikmalar majmuasi b)ongli,faol va ma’suliyatli fuqaro sifatida jamiyatda va davlat institutlari bilan hamkorlikda yashashga imkon beruvchi tenglik,ozodlik,ma’suliyat kabi qadryatlarga asoslangan bilim va ko’nikmalar majmuasi d)kishining ijtimoiy o’rganish jarayonida egallagan , ma’lum turdagi ijtimoiy vaziyatni samarali va natijaviy boshqarishga imkon beruvchi murakkab ko’nikmalar c)boshqa kishi bilan muloqotga kirishishga va uni yetarli darajada saqlab turishga yordam beruvchi ko’nikmalar 22 / 25 22. 27-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash kasbiy faoliyat turning mehnat harakatlari berilgan javobni ko’rsating. a)tegishli o’quv , namoyish va tarqatma materiallardan foydalanishni rejalashtirish b)zamonaviy axborot texnologiyalarini fanga singdirish d)dars mavzusiga mos keladigan namoyish va tarqatma materiallardan foydalanish c)ta’lim jarayonini tashkil etishning didaktik tamoyillari 23 / 25 23. 14-savol : Moslashtiring. 1.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish mehnat harakatlari 2.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish zarur ko’nikmalari A)Bolalarning madaniy tafovutlari,jinsi,yoshi va individual xususiyatlarini hisobga olgan holda ta’lim faoliyatini tashkil etish B)O’quvchilarni guruhdagi va maktabdagi odobaxloq qoidalarini yaratish va unga rioya etishni o’rgatish C)O’quvchilarning erishgan yutuqlarni natijalarini tahlil qilish 1-B,2-C 1-C,2-A 1-A,2-B 1-B,2-A 24 / 25 24. 6-savol : Moslashtiring. 1.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish mehnat harakatlari 2.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish mehnat harakatlar A)O’quvchilar tomonidan bilimlarni egallash darajasini muntazam/tizimli ravishda kuzatib boorish B) Baholashning zamonaviy nazariyalari,baholash usullari va ularning o’quvchiga ta’siri C) O’quvchilarda kognitiv faollik,mustaqillik,tashabbuskorlik,ijodkorlik,fuqarolik pozitsiyasi,mehnatga layoqati,sog’lom va havfsiz turmush tarzi madaniyatini rivojlantirish 1-B,2-A 1-C,2-B 1-A,2-C 1-C,2-A 25 / 25 25. 12-savol : Moslashtiring. 1. O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish zarur bilimlar 2.Ta’lim samaradorligini ta’minlash mehnat harakatlari A)O’quv dasturining mazmuni mos keladigan samarali usullarini tanlash,interfaol metodlarni qo’llash B)Baholashning zamonaviy nazariyalari,baholash usullari va ularning o’quvchiga ta’siri C) O’quvchilarning jamoaviy va loyihaviy ishlarini tashkil etish 1-A,2-B 1-B,2-A 1-C,2-A 1-B,2-C Your score is Средний балл составляет 13% 0% Qayta boshlash