Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №7 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №7) 0% 19 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №7 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №7) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №7 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №7) 1 / 25 1. 52-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan zaruriy mehnat harakatlari,ko’nikmalar va bilimlaridan tashqari yana nimalar talab etiladi ? b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish 2 / 25 2. 42-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zarur bo’ladigan bilimlar berilgan qatorni belgilang. a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi 3 / 25 3. 32-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan qaysi turdagi zaruriy bilimlar talab etiladi ? b)Interaktiv usullarni qo’llash c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish 4 / 25 4. 54-savol : Pedagog ta’lim samaradorligini ta’minlashda ega bo’lishi lozim bo’lgan zaruriy bilimlar qaysi javobda ko’rsatilgan ? d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari 5 / 25 5. 39-savol : Dars vaqtidan oqilona foydalanish kasbiy faoliyatning qaysi turini mehnat harakatlariga tegishli ? d)Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)O’quv jarayonini rejalashtirish a)Ta’lim samaradorligini ta’minlash c) O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 6 / 25 6. 45-savol : O’qituvchi tajribasini doimiy ravishda tahlil qilish va kasbiy amaliyotda o’zgarishlar kiritish kasbiy faoliyatni qaysi turida amalga oshiriladi? b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)ta’lim samaradorligini ta’minlash d)kasbiy rivojlanish va hamkorlik a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 7 / 25 7. 40-savol : Dars rejasi va usullarini moslashtirishda tahlil natijalaridan foydalanish harakatlari kasbiy faoliyatning qaysi turiga kiradi ? a)Ta’lim samaradorligini ta’minlash d)Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish b)O’quv jarayonini rejalashtirish c) O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 8 / 25 8. 50-savol : O’qitishning faol usullaridan foydalanish kasbiy faoliyatni qaysi turiga tegishli ? d)o’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish a)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish c)hamkasblar va ta’lim oluvchilarning ota onalari bilan hamkorlik b)ta’lim samaradorligini ta’minlash 9 / 25 9. 49-savol : O’qituvchi o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishda qaysi mehnat harakatini amalga oshiradi ? a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish 10 / 25 10. 36-savol : O’qituvchidan havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun talab etiladigan mehnat harakatlari berilgan javobni aniqlang. c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish 11 / 25 11. 31-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash kasbiy faoliyatining mehnat harakatlari berilgan javobni aniqlang. c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish b)Interaktiv usullarni qo’llash d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish 12 / 25 12. 41-savol : Ta’lim samardorligini ta’minlash maqsadida o’qituvchidan talab etiladigan harakatlar berilgan javobni aniqlang. b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish 13 / 25 13. 35-savol : O’qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlashda quyidagi qaysi mehnat harakatlarini amalga oshirishi zarur ? c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish 14 / 25 14. 33-savol : Ta’lim dasturlarini amalga oshirish uchun o’qituvchidan talab etiladigan zaruriy ko’nikmalar qaysi javobda ko’rsatilgan ? c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish b)Interaktiv usullarni qo’llash a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish 15 / 25 15. 38-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etishda o’qituvchi amalga oshiradigan harakatlar berilgan javobni ko’rsating. c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish 16 / 25 16. 47-savol : O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish uchun o’qituvchidan qanday mehnat harakatlari talab etiladi ? d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish 17 / 25 17. 37-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchi qaysi harakatlarni amalga oshirishi kerak ? d)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish b)Sinfda samarali muloqotni ta’minlash a)Ta’lim natijalarini baholash uchun turli usul va vositalardan foydalanish c)O’quvchilarning o’zini – o’zi boshqarish organlarini faoliyatini tashkil qilishda yordam berish va qo’llab quvvatlash 18 / 25 18. 51-savol : O’qituvchi ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun quyidagi qaysi mehnat harakatlarini amalga oshiradi ? b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish 19 / 25 19. 44-savol : Ta’lim dasturlarini amalga oshirishda o’qituvchidan talab etiladigan harakatlar,ko’nikmalar va bilimlardan tashqari talab etiladigan me’yorlarni aniqlang. d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish 20 / 25 20. 48-savol : O’qituvchi havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash uchun quyidagi qaysi harakatlarni amalga oshirish kerak ? b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish 21 / 25 21. 46-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun o’qituvchidan quyidagi qaysi mehnat harakatlari talab etiladi ? b)ta’lim natijalarini diagnostika qilish uchun turli usul va vositalardan foydalanish c)nizoli vaziyatlarni yetarli darajada hal qilish d)muntazam malaka oshirish kurslaridan o’tish a)o’quvchilarning ta’limiy maqsadlari va yosh xususiyatlariga mos keladigan o’qitish usullari va yondashuvlarni tanlash 22 / 25 22. 43-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi uchun zaruriy ko’nikmalar berilgan javobni belgilang. b)pedagogic va psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib boorish,ularni tahlil qilish c)turli xil ta’limiy ehtiyojlar,shuningdek iqtidorli o’quvchilar bilan ishlashdagi o’ziga xos xususiyatlar a)o’quvchilar bilimini baholash natijasida olingan ma’lumotlar asosida darsni tashkil etish va ta’lim berishdagi yondashuvlarni samaradorligini tahlil qilish d)sifatga e’tibor berish,innovatsiyalarni qabul qilish,o’zgarishlarni qabul qilish va ularga moslashish istagi 23 / 25 23. 55-savol : Yoshga doir pedagogika,psixologiya asoslari,bolalar bilan ishlash usul va metodlari kabi zaruriy bilimlarga ega bo’lish kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish d)o’quv jarayonini rejalashtirish c)ta’lim samaradorligini ta’minlash 24 / 25 24. 53-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda pedagog qanday zaruriy ko’nikmalarga ega bo’lishi zarur ? b)dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish c)inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullari a)umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish d)barcha bolalar o’rganish va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish 25 / 25 25. 34-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchi mehnat harakatlari,zaruriy ko’nikmalar va bilimlarga egaligidan tashqari yana nimalarga ega bo’lish talab etiladi ? c)Ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullari (va ularni qanday qilib o’quvchini shaxsiy,yahlit rivojlanish bilan baholash mumkinligi) b)Interaktiv usullarni qo’llash a)Ta’lim jarayonini qo’llab quvvatlash va ta;limiy muommolarni hal qilishda AKTdan foydalanish d)Huquqiy ,odob va axloq meyorlariga rioya qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish Ваша оценка The average score is 7% 0% Qayta boshlash