Posted on 30.04.2025 KASB STANDARTI testlari №2 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №2) 0% 26 12345678910111213141516171819202122232425 KASB STANDARTI testlari №2 (2025-yilda BAHORda tushgan testlar №2) KASB STANDARTI bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №2 (2025-yilda BAHORDA tushgan testlar №2) 1 / 25 1. 159-savol : Moslashtiring. 1.Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish 2.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish A)O’zining ta’lim faoliyatini yetarlicha baholash va kasbiy rivojlanish ehtiyojlarinibelgilay olish B)Kasbiy muommolarni hamkorlikda hal qilish uchun boshqa o’qituvchilar va o’quvchilarning ota-onalari bilan hamkorlik qilish C)O’quvchilar erkin rivojlanishlari va o’zlarini namoyon eta olishlari uchun o’zoro hurmat muhitini yaratish 1-B,2-C 1-A,2-B 1-C,2-A 1-C,2-B 2 / 25 2. 164-savol : Moslashtiring. 1. O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 2.Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish A)Diagnostik va baholash testlarining har xil turlarini ishlab chiqish B)Ziddiyatlarni hal qilish,sinfda va undan tashqarida muloqot qilish uchun ijobiy muhit yaratishda muloqot o’tkazish C)Hayot havfsizligi asoslarini bilish 1-C,2-B 1-B,2-C 1-A,2-C 1-A,2-B 3 / 25 3. 167-savol : O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish kasbiy faoliyat turiga xos bo’lgan ko’nikmalarni aniqlang. 1.mazmunli ta’lim muhitini tashkil qilish va o’zgartirish 2.zarurat tug’ilganda faoliyatida chet tilidan foydalanish 3.o’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonligini shakllantirish 4.Kasbiy rivojlanishda AKTdan foydalanish a)3,4 d)1,3 b)1,2 c)2,4 4 / 25 4. 165-savol : Moslashtiring. 1. Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash 2. Ta’lim samaradorligini ta’minlash A)Yosh pedagogikasi va psixologiyasi asoslari,bolalar bilan tarbiyaviy ish olib borish metodikasi va texnikasini bilish B)O’quvchilarga zamonaviy axborot vositalari dunyosida havfsiz ishlashga yordam berish C)Har bir o’quvchining ehtiyojlari va qiziqishlarini diagnostika qilish ko’nikmasi 1-A,2-C 1-B,2-A 1-C,2-B 1-B,2-C 5 / 25 5. 196-savol : Pedagog qanday kommunikativ ko‘nikmalarga ega bo‘lishi lozim? d) Faqat darsda gapirish c) Faqat o‘quvchilar bilan gaplashish b) Faqat yozma topshiriqlar berish a) O‘quvchilar va hamkasblari bilan samarali muloqot qilish 6 / 25 6. 174-savol : O’qituvchi kasbiy faoliyatining tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish sohasiga oid bilimlar qaysi javobda to’g’ri berilgan ? 1.yosh pedagogikasi,psixologiya asoslari,bolalar bilan tarbiyaviy ish olib borish metodikasi va texnologiyasini bilish 2.didaktika asoslari,ko’p madaniyatli ta’lim,ijtimoiy tarmoqlarda o’zini tutish qonuniyatlarini bilish 3.bola huquqlari to’g’risidagi xalqaro konvensiyaning nizomlarini bilish 4.shaxslararo va ijtimoiy muloqot jarayonlarini bilish d)3,4 b)2,3 c)1,2 a)1,4 7 / 25 7. 166-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash kasbiy faoliyat turiga xos zaruriy ko’nikmalarni ajrating. 1.mazmunli ta’lim muhitini tashkil qilish va o’zgartirish 2.zarurat tug’ilganda faoliyatida chet tilidan foydalanish 3.o’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonligini shakllantirish 4.Kasbiy rivojlanishda AKTdan foydalanish a)3,4 d)1,3 b)1,2 c)2,4 8 / 25 8. 179-savol : Faollashtiruvchi va interaktiv usullardan foydalangan holda barcha o’quvchilarni o’quv jarayoniga jalb qilish kasbiy faoliyatni qaysi mehnat vazifasiga tegishli hisoblanadi ? a)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash c)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish d)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 9 / 25 9. 177-savol : O’zining tajribasini doimiy ravishda tahlil qilish va kasbiy amaliyotda o’zgarishlar kiritish,barcha bolalar o’rganishi va rivojlanishi mumkinligiga ishonch,har bir bolaning shaxsini hurmat qilish,professional axloq qoidalari,ijtimoiy kompetensiyalarga ega bo’lish kasbiy faoliyatni qaysi turida talab etiladi ? c)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish 10 / 25 10. 180-savol : Kasbiy faoliyatni qaysi turida o’quv jarayonini stress va qo’rquvsiz,qiziqarli va qo’llab – quvvatlovchi muhitda amalga oshirilishi uchun pedagog o’quvchining intellectual va ijtimoiy emotsional rivojlanishi uchun qulay sharoitlarni yaratishi lozim ? b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish a)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)ta’lim samaradorligini ta’minlash 11 / 25 11. 158-savol : Moslashtiring. 1.Ta’lim samaradorligini ta’minlash 2.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish A)Umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish B)Bolalar bilan muloqot qilish,ularning qadrqimmatini tan olish C)Ushbu sinfda dars beradigan hamkasblari bilan muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida maslahatlashish 1-B,2-A 1-A,2-C 1-C,2-A 1-A,2-B 12 / 25 12. 175-savol : Havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash kasbiy faoliyat turiga xos zaruriy bilimlarni aniqlang . 1.yosh pedagogikasi,psixologiya asoslari,bolalar bilan tarbiyaviy ish olib borish metodikasi va texnologiyasini bilish 2.didaktika asoslari,ko’p madaniyatli ta’lim,ijtimoiy tarmoqlarda o’zini tutish qonuniyatlarini bilish 3.bola huquqlari to’g’risidagi xalqaro konvensiyaning nizomlarini bilish 4.shaxslararo va ijtimoiy muloqot jarayonlarini bilish a)1,4 c)1,2 d)3,4 b)2,3 13 / 25 13. 170-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlash uchun o’qituvchida qanday zaruriy bilimlar bo’lishi kerak ? 1.baholashning zamonaviy nazariyalari,baholash usullari va ularning o’quvchiga ta’sirini bilish 2.ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullarini bilishi 3.inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullarini bilishi 4.o’quvchilarning turli xil ta’limiy ehtiyojlarini hisobga olgan holda,diagnostika va baholash testlarini tuzish va o’tkazish qoidalarini bilish c)1,4 d)1,3 a)3,4 b)2,3 14 / 25 14. 162-savol : Moslashtiring. 1.Ta’lim samaradorligini ta’minlash 2.Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning otaonalari bilan hamkorlik A)O’quvchining individual ta’lim treyektoriyasini loyihalashtirish va to’g’rilash uchun o’qituvchilar va boshqa mutahassislar bilan o’zoro aloqada bo’lib, erishish vazifalariga muvofiq hamkorlik qilish B)Kasbiy rivojlanishda AKTdan foydalanish C)O’quvchilarni darsda faol qatnashishini motivatsiyalashda ularning shaxsiy qiziqishlaridan foydalanish 1-C,2-B 1-A,2-C 1-C,2-A 1-B,2-A 15 / 25 15. 163-savol : Moslashtiring. 1.O’z-o’zini rivojlantirish va kasbiy o’sish 2. O’quv jarayonini rejalashtirish A)Muayyan o’quvchining ta’lim olishdagi qiyinchiliklari to’g’risida tegishli soha mutaxassislari bilan maslahatlashish B)O’zining ta’lim faoliyatini tahlil qilish va baholash,modifikatsiyani talab qiladigan yo’nalishlarni aniqlash C)Ta’lim jarayonini didaktik tamoyillarini bilish 1-B,2-C 1-C,2-B 1-C,2-A 1-A,2-C 16 / 25 16. 160-savol : Moslashtiring. 1.Hamkasblar va ta’lim oluvchilarning otaonalari bilan hamkorlik 2.O’quv jarayonini rejalashtirish A)Umumiy o’rta ta’limning ta’lim standartlarida belgilangan o’quvchilarning asosiy kompetensiyalari va hayotiy ko’nikmalarini rivojlantirishga yo’naltirilgan usullardan foydalanish B)O’quvchilarning ota-onalarini o’quvchilarni rivojlanishi va ta’lim muhiti to’g’risida qaror qabul qilishda ishtirok etishga jalb qilish C)Dars jarayoniga zamonaviy axborot texnologiyalar integratsiyasini rejalashtirish 1-A,2-C 1-B,2-C 1-C,2-A 1-B,2-A 17 / 25 17. 168-savol : Ta’lim samaradorligini ta’minlashda o’qituvchidan talab qilinadigan ko’nikmalarni belgilang. 1.o’quvchilarni bilimlarini baholash natijasida olingan ma’lumotlarni inobatga olgan holda rejalarni muvofiqlashtirish 2.fanlararo kompetensiyalarni fanga singdirish,o’z fanini boshqa fanlar bilan o’zoro bog’lash 3.pedagogik psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib borish,ularni tahlil qilish 4.dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish a)3,4 c)2,4 b)1,2 d)1,3 18 / 25 18. 178-savol : Qaysi kasbiy faoliyat turi o’z ichiga shaxsni rivojlanishini qo’llabquvvatlashga va har bir o’quvchining harakter xususiyatlarini shakllantirishga imkon beradigan,o’quvchilarni emotsional va ijtimoiy kompetensiyalarini rivojlantirish,o’quvchilar guruhida ijobiy munosabatlarni shakllantirish va darslarda guruh jarayonlarini boshqarish,o’quvchilarning individual ehtiyojlari va muommolarini o’z vaqtida qo’llab quvvatlash va ularga javob berish kompetensiyalarini oladi ? c)ta’lim samaradorligini ta’minlash a)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 19 / 25 19. 172-savol : Tarbiyaviy faoliyatni tashkil etishda o’qituvchi uchun qanday zaruriy ko’nikmalarga egalik talab etiladi ? 1.bolalar jamoasida ishbilarmonlik.do’stona muhitni qo’llab – quvvatlash 2.o’quvchilarga o’zlarining asoslangan va ma’suliyatli qarorlarini qabul qilishlariga yordam berish 3.o’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonlikni shakllantirish 4.o’quvchilarni qadr-qimmati va manfaatlarini himoya qilish,ziddiyatli vaziyatda va yoki noqulaysharoitlarda bo’lgan bolalarga yordamberish a)1,4 b)2,3 c)1,2 d)3,4 20 / 25 20. 176-savol : Huquqiy,axloqiy va odob meyorlarga,kasb etikasi talablariga rioya qilish,madaniy xilma-xillikni targ’ib qilish,adolat va xolislikni tushunish va ta’minlash,har bir bolaning individualligini hurmat qilish,har bir bolani qadr qimmatini tan olish,dunyoni bola va uning hissiyotlari , fikrlari va qadriyatlari nuqtai nazaridan idrok etish kasbiy faoliyatni qaysi turiga xos ? a)havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratish va ta’minlash d)o’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish c)ta’lim samaradorligini ta’minlash b)tarbiyaviy faoliyatni tashkil etish 21 / 25 21. 169-savol : Kasbiy faoliyatni o’quv jarayoni rejalashtirish turida o’qituvchidan qanday ko’nikmalarga ega bo’lish talab etiladi ? 1.o’quvchilarni bilimlarini baholash natijasida olingan ma’lumotlarni inobatga olgan holda rejalarni muvofiqlashtirish 2.fanlararo kompetensiyalarni fanga singdirish,o’z fanini boshqa fanlar bilan o’zoro bog’lash 3.pedagogik psixologik bilimlardan foydalanib,pedagogic vaziyat va hodisalarni kuzatib borish,ularni tahlil qilish 4.dars vaqtini oqilona boshqarish,shuningdek ma’suliyatli va ongli ravishda o’quvchilar ishini tashkil etish b)1,2 a)3,4 d)1,3 c)2,4 22 / 25 22. 161-savol : Moslashtiring. 1.O’quv jarayonini rejalashtirish 2.O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish A)Yoshga doir pedagogika va psixologiya asoslari,bolalar bilan ishlash usul va metodlarini bilish B)Dars vaqtini oqilona rejalashtirish,darsning maqsad,shakl va usullarini aniqlash C)O’quvchilarning yutuqlarini baholash orqali,ularni o’qishni davom ettirishga qiziqtirish 1-C,2-B 1-A,2-B 1-B,2-C 1-B,2-A 23 / 25 23. 173-savol : O’qituvchi havfsiz rivojlantiruvchi ta’lim muhitini yaratishi va ta’minlashi uchun quyidagi qaysi ko’nikmalar unga kasbiy faoliyatni amalga oshirishga yordam beradi ? 1.bolalar jamoasida ishbilarmonlik.do’stona muhitni qo’llab – quvvatlash 2.o’quvchilarga o’zlarining asoslangan va ma’suliyatli qarorlarini qabul qilishlariga yordam berish 3.o’quvchilarda fuqarolik kompetensiyalari va mediasavodxonlikni shakllantirish 4.o’quvchilarni qadr-qimmati va manfaatlarini himoya qilish,ziddiyatli vaziyatda va yoki noqulaysharoitlarda bo’lgan bolalarga yordamberish c)1,2 d)3,4 a)1,4 b)2,3 24 / 25 24. 171-savol : O’zlashtirishni baholash va qayta aloqani taqdim etish kasbiy faoliyat turida o’qituvchiga zarur bilimlar qaysi javobda to’g’ri ko’rsatilgan ? 1.baholashning zamonaviy nazariyalari,baholash usullari va ularning o’quvchiga ta’sirini bilish 2.ta’limning asosiy nazariyalari va samarali o’qitish usullarini bilishi 3.inklyuzivlik tamoyilini amalga oshirish usullarini bilishi 4.o’quvchilarning turli xil ta’limiy ehtiyojlarini hisobga olgan holda,diagnostika va baholash testlarini tuzish va o’tkazish qoidalarini bilish c)1,4 d)1,3 b)2,3 a)3,4 25 / 25 25. 197-savol : O‘qituvchining bilimlari qanday asosiy tarkibiy qismlardan iborat? d) Faqat o‘quvchilarning ijtimoiy xususiyatlarini bilish a) Faqat pedagogika va psixologiya bilimlaridan c) O‘quvchilar bilimlari, fan bo‘yicha bilimlar, o‘quvchilarning ehtiyojlari va baholash usullarini bilish b) Faqat o‘quv dasturini bilishdan Ваша оценка The average score is 13% 0% Qayta boshlash