Pedagogik mahorat testlari №42 (2025-yilda BAHORda aniq tushgan testlar №3)

0%
45

Pedagogik mahorat testlari №42 (2025-yilda BAHORda aniq tushgan testlar №3)

Pedagogik mahorat bo’yicha Attestatsiyaga tayyorgarlik testlari №42

(2025-yilda BAHORDA aniq tushgan testlar №3)

 

1 / 25

1. 28) Bir oʻquvchini ota- onasini maktabga chaqirgan oʻqituvchi ularga farzandlarining xulq atvorida boʻlayotgan oʻzgarishlar va oʻqishdagi pasayishlarini qanday tushuntirsa samarali boʻladi ?

2 / 25

2. 5) Moslashtiring 1. Induksiya 2.Deduksiya 3. Anologiya a) xususiydan umumiygaga qarab turish xususiy xulosalardan umumiy xulosalar chiqarish b) Umumiydan xususiy xulosalar chiqarish c)xususiy xulosalardan xususiy xulosalar chiqarish

3 / 25

3. 26) Oʻqituvchi oʻqish darsligida berilgan bir matnni kritik fikrlash qobiliyatini oʻquvchilarda shakllantirishni maqsad qilganda Blum taksonomiyasiga asoslanib qanday yoʻl tutganda samaraliroq boʻladi?

4 / 25

4. 3) 7-sinf o’quvchilari kimyo fanidan juda yaxshi bilimga ega, Shu sababli o’qituvchi o’quvchilarga dars tuzulishini tarqatma materiallar va yangi qo’shimcha ma’lumotlarni tayyorlashda nihoyatda e’tiborli bo’ladi. Quyida o’qituvchining darsga tayyorgarligining qaysi bosqichi namoyon bo’lmoqda

5 / 25

5. 17) Oʻquvchi, oʻqituvchi va ota-onalar oʻrtasidagi ziddiyatli holatlarda ijobiy ijtimoiy-psixologik iqlim yaratish uchun quyidagilardan qaysilarini qilish kerak?1) Har bir tomonning fikrini hurmat bilan tinglash 2) Ziddiyat sababchisiga bosim oʻtkazish va jazolash, O’quvchiga qatiy chora korilishi kerak 3) Ota-onalarni maktab hayotiga faol jalb qilish 4) Muommoni ochiq muloqot orqali hal qilish

6 / 25

6. 1) Didaktik jarayon kechadigan barcha jarayonlarni oydinlashtirish, uning natijalarini belgilashtirish qanday nomlanadi?

7 / 25

7. 14) Bir oʻquvchi nazariy mashqlarni ishlashni yoqtiradi, lekin oʻquvchilar bilan muloqot qilishdan qochadi. Oʻqituvchi uni muloqotga jalb qilish uchun qanday yo‘l tutishi kerak?

8 / 25

8. 4) O’qituvchi yaqinda ochiq dars tashkil qilishi kerak. U o’tadigan ochiq darsi uchun turli xil g’oya va farazlarni o’ylab qo’ydi. Bu darlardan keyingi natijalar haqida ham bosh qotirdi va ulan ichidan eng ma’qulini tanlab oldi. Quyida o’qituvchining darsga tayyorgarligining qaysi bosqichi namoyon bo’lmoqda?

9 / 25

9. 18) O‘quvchi chet tilidagi so‘zlarni ona tili ta’sirida noto‘g‘ri talaffuz qilmoqda. Bu holatda o‘qituvchi qanday yo‘l tutishi maqsadga muvofiq?

10 / 25

10. 23) Oʻqituvchi darsga tayyorlanish jarayonida quyidagi ishlarni amalga oshirsa «Oʻquv jarayonini rejalashtirish» yoʻnalishining qaysi boʻlimiga oid mehnat harakatini amalga oshiradi? -oʻquvchilar qiziqishlaridan kelib chiqib tarqatmalar tayyorlash — taʼlim latformalaridan foydalanish — oʻquvchilar uchun qoʻshimcha adabiyotlar shakllantirish

11 / 25

11. 22) Diktant yozish jarayonida ko‘pchilik o‘quvchilar imlo va tinish belgilaridan ko‘p xatolarga yo‘l qo‘ydi. Savol: Siz qanday yo‘l tutasiz?

12 / 25

12. 25) Dars jarayonida oʻquvchiga quyidagicha imkoniyatlar yaratilganda » Taʼlim samaradorligini taʼminlash » yoʻnalishining qaysi mehnat harakati boʻlimi aks etadi? -oʻquvchi oʻzgalar fikrini tinglashni oʻrganadi — oʻz fikri va gʻoyalarini erkin ayta oladi — insonni hurmat qilish koʻnikmasi shakllanadi

13 / 25

13. 24) Dars jarayonida oʻquvchilar mavzuni zerikarli ekanligini bildirib,oʻqituvchidan boshqa mavzuda dars oʻtishni soʻradi. Oʻqituvchi qanday yoʻl tutishi kerak?

14 / 25

14. 16) O‘qituvchi ingliz (yoki boshqa til) grammatikasini yaxshi biladi, lekin og‘zaki nutqda qiynaladi. Bu holatda qaysi chora eng samarali bo‘ladi?

15 / 25

15. 28) Oʻqituvchi tayyorlagan koʻrgzma quroli qachon oʻquvchi uchun qanday boʻlishi lozim?

16 / 25

16. 30) Oʻqituvchi yozma ishlarni tekshirayotib , oʻquvchilar feʼl zamonlarini umuman tushunmaganlarini sezib qoldi. Shunda u taʼlim samaradorligini yaxshilash uchun nima qilsa maqsadga muvofiq?

17 / 25

17. 21) Dars davomida o‘quvchilar so‘z boyligini oshirish uchun yangi so‘zlar bilan tanishmoqda. Biroq, bir nechta o‘quvchilar yangi so‘zlarning ma’nosini tushunmayapti. Savol: Siz qanday chorani ko‘rasiz?

18 / 25

18. 29) Oʻquvchilarda nutq madaniyati va tinglash qobiliyatini shakllantirish uchun qaysi chora tadbirlar samaraliroq?1.Jamoaviy tadbirlar, yigʻinlar oʻtkazish 2.Oʻquvchilarni tanqidiy fikrlashga qiziqtirish 3.Muloqotda ochiqlik boʻlishi 4.Oʻquvchini erkin soʻzlashiga yoʻl bermaslik 5.Nutqi ravon oʻquvchilarni ragʻbatlantish

19 / 25

19. 19) Sinfingizda bir o‘quvchi bor. U darslarda faol emas, uy vazifalarini ko‘p hollarda bajarmaydi, testlardan past ball oladi. Siz unga yordam bermoqchisiz.Siz qanday choralar ko‘rasiz?

20 / 25

20. 31) O’qituvchi loyiha ishini amalga oshirish jarayonida o’quvchilaridan biri boshqalarga nisbatan ustunlik qilayotganini va boshqa o’quvchilarga bajarishga biron bir ish qoldirmayotganligini sezib qoldi . Quyida o’qituvchi qanday yo’l tutadi?

21 / 25

21. 2) Beshinchi sinf o’quvchilarining ko’pchiligi o’quv kurslarida tayyorlanganligi uchun juda yaxshi bilimga ega. Matematika fani o’qituvchisi darsga kirishdan oldin o’quvchilarning qiziqishlari, qobiliyatlari, talablarini inobatga olgan holda darsga yangi metod, yangicha axborot bilimlarini mustahkamlash uchun qo’shimcha misollar topib darsga tayyorlanadi. Ushbu jarayonda o’qituvchining darsga tayyorgarligining qanday bosqichi namoyon bo’lmoqda?

22 / 25

22. 14) Oʻqituvchi Pedagogik mahorat doirasida oʻz faoliyati haqidagi maʼlumotlarni,kamchiliklarini qayd qilib bordi.Bu jarayonda oʻqituvchi kasbiy refleksiyaga oid qanday faoliyatni amalga misol boʻla oladi?

23 / 25

23. 15)O‘quvchi grammatikani tushunmayotganini sezsangiz, avvalo nima qilasiz?

24 / 25

24. 20) Ingliz tili oʻqituvchisi oʻquvchilarning ogʻzaki nutqini rivojlantirishda asosan qaysi usuldan foydalanadi?

25 / 25

25. 27) Oʻqituvchi oʻquvchining tartibi yomon tomonga oʻzgarayotganini ,baholari juda pasayib ketganini koʻrib u bilan koʻproq ishlashga harakat qildi . Turli xil usullarni qoʻllab koʻrdi .Foyda boʻlmagach hamkasblardan u bola haqida fikrlarini soʻradi . Metod birlashma rahbarlari bilan ham kengashib oldi. Quyida oʻqituvchi kasb standartining qaysi boʻlimidagi mehnat harakatlarni amalga oshiryapti ?

Ваша оценка

The average score is 44%

0%